Ghostattack schreef:Nee we blijven in Beneden-Leeuwen, maar ons huis moet nog gebouwd worden
oo zo
ook super leuk! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben benieuwd van welke vereniging jullie lid zijn? Wie weet komen we elkaar eens tegen?xmarliez schreef:Wat leuk, een topic met mensen uit de buurt!
Ik woon in Wamelben benieuwd van welke vereniging jullie lid zijn? Wie weet komen we elkaar eens tegen?
Ik ben lid van de Vierheemskinderen in Beneden-Leeuwen. En ik woon aan de van Heemstraweg in Wamel (bij die rijbak met die spiegelwand voor de mensen die regelmatig over de nieuweweg naar Maasbommel rijden hihi).
gezellig nog iemand uit de buurt!
Selka schreef:Hee! Ik rijd iedere dag langs jouw huis. Leuk jonkie? heb je staan. Die donkere.
alle 2 donkere haha! Ze zijn echt super schattig 
alleen als je graag wilt mag je altijd mee helpen maar niemand is verplicht. Bij de meeste verenigingen is dat wel en anders moet je extra betalen. En je hebt een binnenbaan met spiegelwand van 20 meter
En binnenbak met 3 spiegels heb ik al op stal
secricible schreef:Ik zou eventueel 25mei in de ochtend kunnen, de andere 3 datums niet.
Dat fruitwandelen (ook fruitfietsen als je liever fietst) is een aanrader, mijn ouders zijn vorig jaar gaan fietsen. Zelf nog nooit meegedaan (wel de dijkenloop gedaan, hardlopen dus, maar dat is ook alweer een paar jaar geleden ondertussen haha.)
Selka schreef:Ja sorry bedoelde jou inderdaad. Ga er altijd best snel langs maar volgens mij heeft die ik bedoel 2 witte voeten achter. Leuk stel ook die shetten
en dan de shetten bende van ellende inderdaad haha!
)
Ik heb dus verder niks met de hele vereniging te maken. Jaren terug was ik lid van de Roskam en reed ik daar ook echt, dus inderdaad ook verplichte diensten. Dat zou ik nu qua werk gewoon écht niet meer redden, ik werk fulltime met een enorme reistijd (Den Haag, Rotterdam en Amsterdam) en ik heb dus 2 paarden op 2 locaties
hihi) Maar ze zijn allebei ontzettend lief en knap maar het zijn wel echt 2 verschillende type paarden. Ben echt benieuwd hoe ze uitgroeien!