Zeeuwse Dag vh Paard + KVTH regio Zeeland keuring

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 10:46

Veulen_Kyra schreef:
ik val zo al snel genoeg op met mijn vriend(die doet altijd gek.)
Maar goed ik trek mijn blauwe geruite rijbroek aan en,ben een flinke meid en heb blond kort haar.

idd Clown herken jullie wel hoor Knipoog

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:11

Om het jullie makkelijk te maken zal ik een knaloranje shirt aantrekken, nu maar duimen dat we eenzelfde kleur lintje in de wacht slepen want dan is ze 1e klasse modelmerrie en dus meteen STER!

Veulen_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:58

Veulen_Kyra schreef:
ik val zo al snel genoeg op met mijn vriend(die doet altijd gek.)
Maar goed ik trek mijn blauwe geruite rijbroek aan en,ben een flinke meid en heb blond kort haar.

Maar dit ben ikke:
Afbeelding

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:45

Ik kom ook. Ik zit op het secretariaat bij de Tinkers en hoop veel foto's te kunnen maken.

Zal even de adresgegevens neerzetten voor wie het niet weet (zag een paar keer de vraag).
Manege de Eendracht
Rijkebuurtweg 8
Vrouwenpolder

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:48

Bedankt Bonte! Nu kan ik tenminste gericht ergens naar toe rijden Knipoog

StalDiefdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:14

Maya schreef
Citaat:
Wat komen er veel zeg Weet niet of ik iedereen ga herkennen...
...even wat weggelaten...
Barb77 met hengstveulen (NRPS??)
......

Ik kom met een 2-jarige NRPS-hengst genaamd Paradox. We zijn alleen al in de 2e rubriek aan de beurt, ik schat zo 9.15, dus ik weet niet of iedereen dan al zijn/haar bedje uit is. Ik geef je geen ongelijk als dat niet het geval is Haha!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:33

Mss dat ik er al zo vroeg ben, ligt er aan of er nakomelingen van m'n pony komen.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 22:52

Degene die meedoen MOETEN er om 0900 uur al zijn........

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:53

We gaan geloof ik om half 8 beginnen met inladen, hopen dat Pim van plan is mee te werken...

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:55

Moet ik komen helpen? Knipoog

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:59

Haha, we zijn al met een hele zooi mensen, vorig jaar waren we met z'n 2en en toen konden we wel wat hulp gebruiken vooral terug vanaf de keuring.

Stonden er van die boeren te kijken (ze gingen er zelfs met hun klapstoeltje bij zitten), maar je moet echt niet denken dat er eentje komt helpen hoor...
Op een gegeven moment kwam er een man bij staan roepen wat we moesten doen en toen hebben we gezegt dat ie het zelf wel even mocht proberen. Dus hij zou hem er voor 25 euro in 5 minuten inzetten, dus wij vonden het al lang best, zo lang hij Pim heel liet Knipoog Dus hoppa hengestenketting door z'n mond en hij trok hem zo naar binnen (dit was niet echt wat wij onder vriendelijk verstonden, maar goed hij stond erin)...

Eens zien hoe het zaterdag gaat, en anders bel ik jou wel even Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 23:02

Ik moet nog zien of Amanda er op de heenreis in wil, terugreis laadt ze meestal makkelijker, da's wel een voordeel Haha!

Esther, hoe is het met Manders pootje?

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 23:04

minka schreef:

Eens zien hoe het zaterdag gaat, en anders bel ik jou wel even Haha!

Je hoeft alleen maar de brug van Souburg naar Vlissingen over te steken en je staat bij mij voor de deur Haha! .

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 23:11

Oke dat is ook goed, dan kom ik je om 7uur even uit je bed trommelen Knipoog Haha!

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 23:13

Inclusief paard en trailer (natuurlijk)!!!

Ga er wel vanuit dat je koffie voor ons zet, hebben wij wat te drinken als we jou zien zwoegen met Pim Tong uitsteken

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 23:19

Kom je die brug wel over met de trailer dan, die lijkt me nogal smal.
Pim vind mij vast niet aardig. Knipoog
En ik heb geen doorzettingsvermogen.

Die koffie kun je daarentegen wel krijgen hoor, maar die kom ik dan wel brengen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 23:25

Leon en ik willen proberen er omstreeks half 10 te zijn... Dat betekend dus eigenlijk: ik wil proberen er om half 10 te zijn en neem Leon mee Lachen Die heeft geloof ik wat minder problemen met de vertrektijd Bloos

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 23:26

Maya schreef:
Esther, hoe is het met Manders pootje?

Hij is niet (meer) kreupel, maar wel flink onregelmatig.
Door de harde wind vandaag weinig gedaan, morgen even kijken en misschien licht in het werk zetten. Als ie morgen niet een stuk beter is laat ik de DA komen, ik beslis vrijdag of ie meegaat of niet. Als ie vrijdag nog niet goed is, zal hij zaterdag ook nog wel niet 100% zijn......

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 01:36

Pervinco schreef:
Leon en ik willen proberen er omstreeks half 10 te zijn... Dat betekend dus eigenlijk: ik wil proberen er om half 10 te zijn en neem Leon mee Lachen Die heeft geloof ik wat minder problemen met de vertrektijd Bloos

Ik vind het al lang best dat ik er toch naartoe kan Haha!

Maar bij de Tinkers (her)ken ik de meesten wel Lachen En ik ben vast wel te herkennen (zie profiel)

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 08:16

Oké, zoals het er nu uitziet komen mijn vader en ik naar Vrouwenpolder bij het NRPS kijken. Ik zal mijn digi meebrengen Iemand die weet hoe we het best rijden naar vrouwenpolder vanaf de nieuwe westerscheldetunnel. Daarom dat we komen kwestie van de weg te verkennen voor volgend jaar aangezien we niet meer met de boot kunnen. Haha!

Horse Pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:26

nou jongens, mochten jullie foto's willen van jullie paard/pony tijdens de keuring, ik loop er heel de morgen rodn en hopelijk ook nog een gedeelte van de middag.
sta in ieder geval bij de foresters, haflingers en friezen.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:29

Ik wil ook wel foto's nemen hoor ben alleen niet zo goed. Ik neem de keuring daarom ook als goede oefening om foto's te nemen. Ik sta bij het NRPS. Mocht ik toch in laatste instantie niet komen laat ik het hier wel weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:31

Horse Pleasure, wat kosten jouw foto's? Ik kom met een haflinger, en ik schijn mijzelf te moeten verbeteren in zo afgrijselijk mogelijk op de foto te komen... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:50

Voor de routebeschrijving:
A58 volgen, richting Zierikzee, je gaat over een brug en dan de 1e rechts (je rijdt nog wel steeds op N-Beveland) Dan neem je de afslag Kortgene/Kamperland, weg volgen, kom je bij stoplichten, op het kruispunt richting Vrouwenpolder, en dan staat het met borden aangegeven.

Horse Pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:37

Maya schreef:
Horse Pleasure, wat kosten jouw foto's? Ik kom met een haflinger, en ik schijn mijzelf te moeten verbeteren in zo afgrijselijk mogelijk op de foto te komen... Scheve mond

mijn foto's zijn er vanaf 1 euro