Losgooien liever niet ivm blessure die hij gehad heeft.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nynkster schreef:Ja als het idd heel warm wordt houden we 10 uur aanmaar dat kan ik ongeveer 2 week van tevoren zien op internet volgens mij.
Bepaald thema hoeft niet persé, wel chique of bijzondere optoming.
Ik ben persoonlijk niet zon fan van touwhalsters
Ik heb zelf eventueel nog van die touwhalsters die dun zijn dus weggewerkt kunnen worden zonder enige moeite.
Zijn er ook mensen die graag willen losgooien en of rijden?
Nynkster schreef:Zo als we zo doorgaan kan ik t net zo goed afzeggenal het bijzonder is al bijna weg. Niks tegen de mensen met KWPN, zeker niet! Maar in eerste instantie was dat niet de insteek natuurlijk
Nynkster schreef:Zo als we zo doorgaan kan ik t net zo goed afzeggenal het bijzonder is al bijna weg. Niks tegen de mensen met KWPN, zeker niet! Maar in eerste instantie was dat niet de insteek natuurlijk
Believe schreef:Ik weet ook niet of ik nog kom met deze modellen.
Het is toch best veel werk om de foto’s na te bewerken en dan zijn 6 bruine paarden niet zo heel erg bijzonder voor mijn portfolio..
Yvank_ schreef:Nynkster schreef:Zo als we zo doorgaan kan ik t net zo goed afzeggenal het bijzonder is al bijna weg. Niks tegen de mensen met KWPN, zeker niet! Maar in eerste instantie was dat niet de insteek natuurlijk
Je insteek was toch chique? Ik vind een sportpaard chiquer dan een koudbloed bijvoorbeeld.
Maargoed ik kan ipv mijn sportruin ook wel de fjord meenemen.
Nynkster schreef:finnens schreef:Mijn paard staat met een dik been. Maandag komt de dierenarts en dan weet ik hopelijk wat het is. Als hij op rust moet kan ik niet komen want het is een halfuur heen en terug wandelen voor mij.
Ik laat maandag van me horen.
Sterkte!