sureido schreef:Ik ben autoloos en zit in Tilburg dus niet erg op de route van iemand :’)
Haha ja kan ook! Ik ken de route naar Gelderland vanaf hier uit mijn hoofd, reed normaal langs Dordrecht maar ik kan m ook via Tilburg/Oss die kant uit nemen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:xxemmely schreef:Er liggen nogal een hoop plaatsen tussen zuid/west Brabant en Gelderland dus kan alle kanten op
Als ik nou eens ga voor een busrijbewijs en een tourbus aanschaf , kan ik er nog meer meenemen
Hey, maar ik woon niet in Gelderland he?![]()
Ik zou nu niet hierheen komen, het is denk ff te onzeker.
Joolien schreef:Donderdag misschien jaIk zou nu niet hierheen komen, het is denk ff te onzeker.
dan kan mijn vriend misschien ook mee! Die vind dat ook fantastisch (plus zijn auto is 2 keer zuiniger dan die van mij
)
lisem94 schreef:sureido schreef:Oh nice misschien ben ik er donderdag wel bij! Even kijken met tijden en meer zekerheid!!
Same for me!![]()
Tijden zijn voor mij ook even een dingetje. Wanneer besluit je of en hoe laat je zou gaan Emmely? Is dat meestal op de dag zelf of?
Als er morgen al zekerheid is voor donderdag kunnen we al tijden gaan afspreken en anders word het toch de dag zelf denk ik. Heb net even gekeken en met jullie plaatsen ertussen, vanaf mij thuis is het 3 en half uur rijden.
_Dracarys schreef:Waarom zijn jullie gister niet gegaan? En wat voor weer komt er donderdag aan dan?
I kga iig niet op pad, voor zover het er nu uit ziet.