Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:RubyXMillyX Dankje! Ik krijg over 2 maandjes nog een veulen erbij als het goed is. Wordt vast nog zo'n knappe. Uiteindelijk zal ik van 3 toch weer terug naar 2 moeten, dus tzt zal er 1 te koop komen..![]()
Vriendje even geïnformeerd dat hij verplicht mee moet omdat er nog minstens 2 mannen zijn die elkaar waarschijnlijk niet kennen. En omdat het van Gail moet. Dus hij is akkoord.![]()
Nog wel even een klein beetje onder voorbehoud. Ik ga nl zaterdag ochtend/middag naar de hengstenkeuring, en ik ben de laatste tijd niet helemaal fit. Dus ik moet sowieso even slapen als ik terug ben.Ik ga er wel een beetje van uit dat we rond 6 wel redden, maar mocht dat niet zo zijn dan haken we wat later aan als dat kan. Kunnen wij nog wat meenemen?
En een pbtje met adres en telefoonnummer?
Sure_lee schreef:Ja joh. Gewoon komen. Al had je zes kinderen van 6 verschillende mannen... maakt mij geen bal uit.
We gaan gewoon voor een gezellige avond voor iedereen.
Hoop niet dat ik het moet afzeggen want voel me grieperig. Maar doe vandaag rustig aan.
Ga er maar vanuit dat het door gaat. Als het echt niet gaat dan laat ik dat morgen ochtend weten.
Is het een idee dat iedereen 2 kleine bakjes vlees meeneemt en dan nog een bij ding.
Dan hebben we denk ik wel genoeg. En dan hier onder zetten wat je haalt.
Sure_lee - slavinken en hamburgers - wijn, standaard sausjes
Ruby- 1 keer stokbrood, bakje sate saus, groente voor op de plaat
Citaat:Sure_lee - slavinken en hamburgers - wijn, standaard sausjes
Ruby- 1 keer stokbrood, bakje sate saus, groente voor op de plaat
Duplo - Chipolata worstjes en speklap - cupcakes
Sure_lee schreef:Gezellig!
Rugby, geef je ook nog even aan wat voor vlees je meeneemt? In ieder geval 2 soorten en dan nog iets erbij.
Lienek, wil jij hetzelfde doen. Wijn hebben we echt meer dan genoeg in huis dus dat hoeft niet.
Ik woon 500m van de appie. Dus als we iets tekort komen dan halen we dat even op.
Vis vind ik ook lekker.
Peelie, jij kon een tafeltje meenemen toch?
Hoeveel personen/stoelen kunnen daar aan? Dan koop ik morgen ff ergens klapstoelen.
Rugby, geef je ook nog even aan wat voor vlees je meeneemt? In ieder geval 2 soorten en dan nog iets erbij.
Lienek, wil jij hetzelfde doen. Wijn hebben we echt meer dan genoeg in huis dus dat hoeft niet.
Ik woon 500m van de appie. Dus als we iets tekort komen dan halen we dat even op.
Vis vind ik ook lekker.
Hoeveel personen/stoelen kunnen daar aan? Dan koop ik morgen ff ergens klapstoelen.
Vis vind ik ook lekker.