[P] fotomeeting Son

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-17 19:25

Dit is de lokatie!
We verzamelen op het parkeerterrein bij het Joe Mann. Dat rode omcirkelde stuk links is dat terrein, je kan daar zo het bos in lopen en als je de groene lijn volgt kom je bij de 2 lokaties die me leuk leken. Natuurlijk kan je als fotograaf ook kiezen om op de route of ergens anders te fotograferen. Ik wil een whatsapp groep aanmaken zodat ik een bericht kan sturen als we gaan wisselen. Bij het Joe Mann komen fietsers, wandelaars en auto's dus bedenk voor je zelf of je paard dat leuk vind of niet. :+

We zijn met 6 fotografen en 4 modellen. Ik wil groepen van 2 fotografen en 1 model. Dit betekend dat er 2 fotografen dan een pauze momentje hebben. Als iedereen het eens is om een groepswhatsapp te maken (ook handig voor als iemand eventueel verdwaald) graag even je nummer in PB sturen met je naam :+ De tijden komen dan in de whatsappgroep samen met de lijst wie met welk model begint.

@FatCat: Als er mensen uit dit topic geen bezwaar hebben, vind ik het prima. Maar dan moet de groep er wel mee instemmen.

Als er verder nog vragen zijn of ik vergeet iets, meld het me even! Dit is de eerste meeting die ik organiseer en de eerste waar ik heen ga :+

Afbeelding

Iriswolf

Re: [P] fotomeeting Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 20:47

Whatsapp groep is prima! En dat fatcat komt kijken wat mij betreft ook hoor! Alleen is mijn paard niet zo blij als hij alleen is , proberen het gewoon dan zien we vanzelf hoe het loopt is bij hem net hoe de dag waait haha is hij niet blij dan houd ik hem echt niet dan zou het fijn zijn als er een ander paard bij kan zijn.
Denk dat ik hem gewoon onder controle kan houden hoor is alleen maar mooiere foto's als hij zo alert is :))
Wil het alleen wel even van te voren zeggen :)

Marit_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 22:15

Ik heb helaas geen site of pagina waar ik foto's heb staan...
Voor wie echt heeel erg graag per sé foto's willen zien kan ik er wel een paar zoeken :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 22:26

mirthheee schreef:
FOTOGRAFEN:
mirthheee - website
Jikkeee - website website is verouderd
Marit_P
Leverage - website website is verouderd
LiesBakker - facebookpagina
_Sanne - website

MODELLEN:
Iriswolf - foto
Dasalijn -
Ilonazoe
venivedivici - foto

De rest kan ik niet vinden :+. App groep is geen probleem lijkt me. Is er een adres voor die parkeerplaats?

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-17 10:28

Iriswolf schreef:
Whatsapp groep is prima! En dat fatcat komt kijken wat mij betreft ook hoor! Alleen is mijn paard niet zo blij als hij alleen is , proberen het gewoon dan zien we vanzelf hoe het loopt is bij hem net hoe de dag waait haha is hij niet blij dan houd ik hem echt niet dan zou het fijn zijn als er een ander paard bij kan zijn.
Denk dat ik hem gewoon onder controle kan houden hoor is alleen maar mooiere foto's als hij zo alert is :))
Wil het alleen wel even van te voren zeggen :)

Met een ander paard kan ook! Dat je een buddy hebt! We zien idd wel hoe het loopt.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 11:15

Bij Joe Mann kan je volgens mij met paarden de hei niet op.. meen bij het water aan de andere kant van de straat (dicht bij de snelweg) wel. En daar is een plas water :)

Zou wel vroeg verzamelen, bij Joe Mann is het altijd kei druk op zondag.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-17 12:00

Leverage schreef:
Bij Joe Mann kan je volgens mij met paarden de hei niet op.. meen bij het water aan de andere kant van de straat (dicht bij de snelweg) wel. En daar is een plas water :)

Zou wel vroeg verzamelen, bij Joe Mann is het altijd kei druk op zondag.

Je kan er daar wel heen rijden, wij rijden daar altijd met de les :+ Enige is dat je een stukje moet lopen maar het is niet ver.

Zoals ik aangaf in het groen op de kaart, zo kom je bij de hei. Maaar we verzamelen sowieso op het parkeer terrein. Hebben jullie voorkeur van tijd?

Iriswolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 18:23

Niet echt een voorkeur maar liefst niet al heel vroeg in de ochtend onze paarden gaan s'nachts op de wei vanwege de dazen , zou fijn zijn als hij s'nachts gewoon de wei op kan dat ik hem sochtends kan wassen en vlechten als die mogelijkheid er natuurlijk bij jullie is!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-17 13:55

Ik moet van 3 mensen nog hun nummer.. Graag even optijd pbtje sturen dan kunnen we de laatste details bespreken. Beetje jammer als dit op het laatste moment zou moeten! :+