Gaaf! En een big smile bij Sorsha! Ik heb weer de typische uitdrukking die ik heel vaak heb op springfoto's haha
Ik zal er zo ook mee bezig. Ik moest écht eerst nog mijn puppyfoto's doen, anders komt dat de komende tijd ook niet
Ik ga vrijdag weer verder met de foto's. Morgen een lange dag werken en vrijdag weer heerlijk vrij. Had maandag een betaalde shoot en dat was een verkoopshoot dus die foto's zijn vandaag de deur uit gegaan.
Ik snap dat betaalde shoots voorgaan! Toch hoop ik snel wat foto's te kunnen ontvangen! Ik ben heel benieuwd
Ik ben er vandaag wel mee bezig geweest. Ik zal vanavond nog een aantal nieuwe plaatsen en de link naar de map sturen zodat jullie kunnen kijken.
Gaaf Veronique!! Echt super mooie foto's Gelukkig hadden we vorige week de meeting, vandaag was een stuk minder mooi!
Ik heb echt geen flauw idee hoe ik hier foto's moet plaatsen hoor https://www.flickr.com/photos/146307704 ... 405573722/
Wauw heel erg gave foto's Veronique en Fronika!! De foto van over de rode put vind ik heel stoer! Ennnnn hij heeft daar niet eens zijn benen gekruisd, dat doet ie namelijk wel bijna altijd haha! Nu nog wachten op de foto's van Marinda en Janouk