Lijkt me sterk dat wat er evt gaat vallen zaterdag ook weer weg is aangezien er een kou front aankomt en het vanaf zaterdag nauwelijks boven 0 gaat komen.
ik werk nu zaterdag middag ipv ochtend, dus zou ook kunnen.
ben benieuwd hoe het word, mijn voorspelling zegt juist dat het niet gaat vriezen, maar rond 2 graden blijft in de nacht gevoelstemperatuur daarintegen -5 we gaan het wel zien denk ik Ik hou me vinger gekruist voor een mooi pak sneeuw zonder gladheid
Ik denk dat het wijs is dat we de locatie, globale tijden, indeling en gegaardigen gaan vastleggen. En dan is het simpelweg wachten hoe het weekend gaat verlopen.
PussInBoots
Geplaatst: 12-01-17 22:16
Oh leuk! Als er nog een hondenmodel nodig is en de locatie niet te ver voor mij meld ik me met plezier aan
Wellicht heel gek maar ik ga voor de sneeuw, dat is iets speciaals wat er mooi tussendoor kon namelijk en "te verantwoorden" in mijn schema. Mijn cursus is namelijk bijna klaar nog de laatste loodjes die nog flink wat tijd vereist.
Kelly_J
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-17 17:02
Ehm.. De meeting gaat alleen door als er sneeuw ligt. Laat dat even duidelijk zijn. Het wordt een sneeeeeeeuw fotomeeting
Het sneeuwt weer! Meppel hoogeveen omgeving. Was wel gigantisch aan het dooien vanmiddag
saskiaojan
Geplaatst: 13-01-17 18:23
Ik was er eigenlijk van uit gegaan dat het zondag zou worden, dus ik heb morgenvroeg een andere afspraak gemaakt, paard staat model voor een verzorgingsproduct.
Ook ik ben bang dat er morgen geen sneeuw meer ligt. Toch andere opties open houden; er wordt gesproken over een winters front. Misschien hebben we volgend weekend meer geluk?