Don Cremello du bois strandrit hargen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 07:00

Even een lijstje
Pony's
Lailapri delano zoon
Lailapri djemo zoon
Lailapri devaney dochter
Lailapri divana kleinkind (is wel slechte conditie nu en kan er de vinger niet opleggen met de dierenarts, kan dus zijn dat ik last minute besluit haar bij haar zusje thuis te laten)
Merel devante zoon
Katja dyranka kleinkind
Myrthee_ moeder van dc nakomeling
Lab_iris the J kleinkind
Kim rijpony en Odin (kleinkind) als handpony

Fotografen
Lifaya (afgemeld maar als je toch wilt komen, voel je welkom)
Magda_90
XRiiannex
eline95enile
Fotograaf via Facebook (misschien)
Tigress

Kijkers
Luf_midnight

Myrthee_

Re: Don Cremello du bois strandrit hargen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 15:13

Ik zou graag in zowel de duinen als op het strand (voornamelijk strand)foto's hebben. En omdat ik met moeder van DC nakomeling kom is ze al heeeeel lang onder het zadel en dus rijfoto's en evt stand/portret foto's.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-16 19:33

Ik ben erg benieuwd naar jou merrie :)

Lab_iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:20

The J:
Foto wensen
Lokatie 1 duin
Lokatie 2 strand

Of het rij fotos, longeer fotos of portret fotos kunnen worden weet ik nog niet, ligt er aan hoe hij zich houdt (of hij rustig genoeg is) ik vind t wel leuk als er een aantal fotos worden gemaakt op beide locaties maar misschien is het dan even kijken wat er op dat moment mogelijk is. Als het lukt wil ik in de duinen een stukje ohz met hem doen en dan op t strand aan de hand. Maar nogmaals is dat echt afhankelijk van hoe zn neus in de wind staat hihi.

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 22:41

Ik zou vooral graag duinfoto's willen hebben (maar ook strandfoto's).
Ik kom met rij- en handpaard dus ben niet heel vrij met mijn poseren, maar een paar portretfoto's en wat rijfoto's zouden leuk zijn. Houd vooral van de sfeerfoto's. :)

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 12:57

Lailapri, ik ben ook erg benieuwd naar jou verzameling haha.
Morgen dus om 12 uur op de parkeerplaats aan de hargerstrandweg?
Ik ga voor de eerste keer alleen rijden, dood eng :')

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-16 19:32

Kim ik kan je altijd een beetje assisteren. Ik blijf er sowieso naast met het veulen van devaney maar kan er wel twee vast houden. Als jij dan met een van de twee wilt poseren.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-16 19:34

Ja klopt myrthee_, de grote parkeerplaats. Volgens mij is het nu gratis parkeren maar helemaal zeker weet ik dat niet.

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 19:37

Top Lailapri! Dan weet ik waar ik mijn navigatie morgen op aan moet zetten.

Kim, als je ponies braaf zijn kan ik er eventueel ook wel een overnemen als je met 1 wil poseren.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 21:07

Wegens persoonlijke omstandigheden aan de kant van Marinda (Tigress) en met de vraag of ik haar wil bijstaan in deze bijzondere moeilijke tijd, meld ik mijzelf en Marinda af voor morgen.

De TS is op de hoogte gesteld. :)

Ik wens jullie morgen ontzettend veel plezier en zie graag de resultaten tegemoet. Vast tot een volgende keer!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-16 23:04

lailapri schreef:
Even een lijstje
Pony's
Lailapri delano zoon
Lailapri djemo zoon
Lailapri devaney dochter
Lailapri divana kleinkind (is wel slechte conditie nu en kan er de vinger niet opleggen met de dierenarts, kan dus zijn dat ik last minute besluit haar bij haar zusje thuis te laten)
Merel devante zoon
Katja dyranka kleinkind
Myrthee_ moeder van dc nakomeling
Lab_iris the J kleinkind
Kim rijpony en Odin (kleinkind) als handpony

Fotografen
Lifaya (afgemeld maar als je toch wilt komen, voel je welkom)
Magda_90 (afgemeld maar gewoon welkom)
XRiiannex
eline95enile (afgemeld maar als.je Wilt kom gerust evengoed
Fotograaf via Facebook (misschien)
Tigress (afgemeld maar evengoed welkom)

Kijkers
Luf_midnight

Er zijn dus twee fotograven over. Ik zal vragen of de meiden van stal hun camera mee willen nemen dan kunnen die eventueel ook nog afwisselend foto's maken en zelf poseren.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 00:05

Hey,

Sorry heb er helemaal niet bij stil gestaan.
Maar morgen komt het mij echt niet uit. Anders heb ik echt een te drukke dag en word het rennen en vliegen
Ben het vergeten door te geven.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-16 02:05

Aangezien dan alle fotografen behalve een die ik ken als zijnde dat zij ooit een pony voor mij heeft verzorgd hebben afgemeld stel ik voor dat we lekker een rondje strand en duin terug maken met de groep die rijdt en met de jonge dieren die niet rijden en de hondjes over het strand terug. Er worden sowieso nog twee camera's mee genomen, ik kan dan wat foto's schieten en iemand anders die geen paard heeft dan kunnen we toch alles vast leggen samen met de fotograaf die mee is. De ruiter van delano heeft ook afgezegd, de fotograaf kan dan ook lekker een stukje rijden met delano en dan maken we er zo gewoon een gezellige dag van. Ik vind het al kei gaaf om delano zijn volle broer weer eens te zien, en om de andere te ontmoeten. Voor degene die morgen (vandaag) komen, als er wat is (vertraging ofzo) mijn nummer staat op mijn website. Pb mag ook altijd.

Tot in hargen!

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 09:24

Ik neem last moment een vriendin mee. Zij wil graag oefenen met filmen. Nu heeft ze dit al lange tijd niet gedaan dus is voornamelijk voor haarzelf, maar wil het wel even laten weten :). Tot straks!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-16 09:31

Helemaal gezellig. Vind zij erg om stuk te lopen? Je kan over strand heen en door de duinen terug maar in de duinen kun je weer het ruiterpad zien vanaf het wandel/fietspad. Ze heeft dus niet door het zware zand.
Afbeelding
Afbeelding
Gemaakt vanaf het fietspad of dat ik een klein stukje naar ruiterpad ben gaan staan.

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 09:35

Ze is zich er van bewust een stuk te moeten lopen ja. Is geen probleem. Ze kan altijd even met me wisselen :)

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 10:03

Heel veel plezier allemaal! Misschien tot een volgende keer.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 10:18

Bij de volgende keer ben ik zeker aanwezig, wil jullie sowieso graag ontmoeten!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 13:15

lailapri schreef:
Aangezien dan alle fotografen behalve een die ik ken als zijnde dat zij ooit een pony voor mij heeft verzorgd hebben afgemeld stel ik voor dat we lekker een rondje strand en duin terug maken met de groep die rijdt en met de jonge dieren die niet rijden en de hondjes over het strand terug. Er worden sowieso nog twee camera's mee genomen, ik kan dan wat foto's schieten en iemand anders die geen paard heeft dan kunnen we toch alles vast leggen samen met de fotograaf die mee is. De ruiter van delano heeft ook afgezegd, de fotograaf kan dan ook lekker een stukje rijden met delano en dan maken we er zo gewoon een gezellige dag van. Ik vind het al kei gaaf om delano zijn volle broer weer eens te zien, en om de andere te ontmoeten. Voor degene die morgen (vandaag) komen, als er wat is (vertraging ofzo) mijn nummer staat op mijn website. Pb mag ook altijd.

Tot in hargen!

Kon je nichtje helaas ook niet? :(
baal echt dat ik nog steeds ziek ben want had graag mee gewild, toch altijd jammer die afmeldingen op het laatste maar het ging gelukkig niet om de fotografen maar om de rit/kennismaking zelf. Ben erg benieuwd hoe jullie het hebben gehad vandaag (jullie zullen inmiddels wel al op de parkeerplaats aan het verzamelen zijn aangezien de tijd dat ik dit schrijf :))

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-16 16:35

Bijna weer thuis.
Wat een dag. Eerst ponys naar de wei. Buurman zou gister de zijne hebben gebracht. Toch niet en niet gemeld dus ik stond met twee ponys en een hek dat er nog in moest gezet ehhh buurman???

Daarna naar huis iemand wilde perse rijden dus maar op oude merrie gezet. Ging helemaal niet meisje kon niet rijden uiteindelijk pony in hek. Flinke wond. Zou eigenlijk gehecht moeten worden maar ik kan die merrie geen stal rust geven en door eerder ongeluk ook niet goed behandelen. Denken denken. Pleister geplakt beenbeschermer erom beetje pijnstiller en de wei op. Wei is het schoonste nu denk ik en nu duimen.

Toen met de meeting had myrthee_ lekke band. En kim is nog haar telefoon kwijt geraakt. Pfffft

De meeting en het strand was Super en blij mensen gezien en gesproken te hebben

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 16:38

Fijn! Een volgende keer ben ik er ook graag bij!
De keuze om thuis te zijn vandaag was fijn. Mijn oma is zojuist overleden, en ik had magda bij me die mij meteen een knuffel kon geven.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-16 18:05

Gecondoleerd en heel veel sterkte, je hebt meer verloren dit jaar hoorde ik, dat Al wel heel leeg zijn....

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 18:53

lailapri schreef:
Bijna weer thuis.
Wat een dag. Eerst ponys naar de wei. Buurman zou gister de zijne hebben gebracht. Toch niet en niet gemeld dus ik stond met twee ponys en een hek dat er nog in moest gezet ehhh buurman???

Daarna naar huis iemand wilde perse rijden dus maar op oude merrie gezet. Ging helemaal niet meisje kon niet rijden uiteindelijk pony in hek. Flinke wond. Zou eigenlijk gehecht moeten worden maar ik kan die merrie geen stal rust geven en door eerder ongeluk ook niet goed behandelen. Denken denken. Pleister geplakt beenbeschermer erom beetje pijnstiller en de wei op. Wei is het schoonste nu denk ik en nu duimen.

Toen met de meeting had myrthee_ lekke band. En kim is nog haar telefoon kwijt geraakt. Pfffft

De meeting en het strand was Super en blij mensen gezien en gesproken te hebben

ohoh, hopen dat je merrie opknapt.
Veel ellende naast een leuke gezellige meeting begrijp ik, jammer dat ik er niet bij kon zijn maar ben nog niet echt opgeknapt, blijf morgen ook nog maar een dagje thuis van mijn werk

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 19:51

Tigress gecondoleerd.

Zo Lailapri, wat heb jij al een lange dag achter de rug zo.

Gelukkig was de lekke band nog op stal dus kon mijn vader nog snel komen om de band te wisselen.
Oma staat weer veilig op stal en ben blij met hoe braaf ze was.

Was een gezellige dag!

Lab_iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 19:56

Jeetje Mandy, zit je niet mee :( hopen dat t snel beter wordt.

Ik vond t een geslaagde dag! Erg leuk om alle paardjes te zien. Voor dj ook n hele ervaring er bij.

Even nog n vraagje, wie waren de fotografen eigenlijk haha? Zou t leuk vinden om wat foto's te zien hihi vooral van stukje duin. En zag dat n meneer op t strand ook n aantal leuke plaatjes had geschoten