Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lailapri schreef:Even een lijstje
Pony's
Lailapri delano zoon
Lailapri djemo zoon
Lailapri devaney dochter
Lailapri divana kleinkind (is wel slechte conditie nu en kan er de vinger niet opleggen met de dierenarts, kan dus zijn dat ik last minute besluit haar bij haar zusje thuis te laten)
Merel devante zoon
Katja dyranka kleinkind
Myrthee_ moeder van dc nakomeling
Lab_iris the J kleinkind
Kim rijpony en Odin (kleinkind) als handpony
Fotografen
Lifaya (afgemeld maar als je toch wilt komen, voel je welkom)
Magda_90 (afgemeld maar gewoon welkom)
XRiiannex
eline95enile (afgemeld maar als.je Wilt kom gerust evengoed
Fotograaf via Facebook (misschien)
Tigress (afgemeld maar evengoed welkom)
Kijkers
Luf_midnight
lailapri schreef:Aangezien dan alle fotografen behalve een die ik ken als zijnde dat zij ooit een pony voor mij heeft verzorgd hebben afgemeld stel ik voor dat we lekker een rondje strand en duin terug maken met de groep die rijdt en met de jonge dieren die niet rijden en de hondjes over het strand terug. Er worden sowieso nog twee camera's mee genomen, ik kan dan wat foto's schieten en iemand anders die geen paard heeft dan kunnen we toch alles vast leggen samen met de fotograaf die mee is. De ruiter van delano heeft ook afgezegd, de fotograaf kan dan ook lekker een stukje rijden met delano en dan maken we er zo gewoon een gezellige dag van. Ik vind het al kei gaaf om delano zijn volle broer weer eens te zien, en om de andere te ontmoeten. Voor degene die morgen (vandaag) komen, als er wat is (vertraging ofzo) mijn nummer staat op mijn website. Pb mag ook altijd.
Tot in hargen!
lailapri schreef:Bijna weer thuis.
Wat een dag. Eerst ponys naar de wei. Buurman zou gister de zijne hebben gebracht. Toch niet en niet gemeld dus ik stond met twee ponys en een hek dat er nog in moest gezet ehhh buurman???
Daarna naar huis iemand wilde perse rijden dus maar op oude merrie gezet. Ging helemaal niet meisje kon niet rijden uiteindelijk pony in hek. Flinke wond. Zou eigenlijk gehecht moeten worden maar ik kan die merrie geen stal rust geven en door eerder ongeluk ook niet goed behandelen. Denken denken. Pleister geplakt beenbeschermer erom beetje pijnstiller en de wei op. Wei is het schoonste nu denk ik en nu duimen.
Toen met de meeting had myrthee_ lekke band. En kim is nog haar telefoon kwijt geraakt. Pfffft
De meeting en het strand was Super en blij mensen gezien en gesproken te hebben