Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kelliiee1993 schreef:Is er eventueel nog plek op de lijst?
Misschien wil ik ook wel mee. Maar dat weet ik pas eigenlijk aankomend weekend, is dat een probleem?
Ik kom dan vanuit Den helder, dus eventueel mensen oppikken onderweg is mogelijk.
_Ekenna schreef:Arghhh. Ik zie dit topic nu pas.Jammer dat het op 9 augustus is! Vanaf 10 augustus heb ik vakantie. Zeker niet mogelijk om de dag een dagje te verplaatsen? Dan kan ik ook mee.
![]()
Voor de ANWB leden onder ons... Volgens mij kan je via de ANWB kaartjes met korting kopen!
GrumpyCat schreef:Nee en anders duiken we een overdekte attractie in, mocht het echt hard gaan regenen!(hele dag in droomvlucht...
)
Mijn vriend stelde overigens nog een interessante vraag, namelijk: hoe gaan we elkaar herkennen of beter gezegd: waar spreken we exact af? De mensen die ik onderweg oppik (bij het station of dergelijke) moet wel goed komen, maar de Efteling is immens groot. Spreken we binnen af of juist voor de ingang? Wat denken jullie dat het verstandigst is?
Dani199764 schreef:GrumpyCat schreef:Nee en anders duiken we een overdekte attractie in, mocht het echt hard gaan regenen!(hele dag in droomvlucht...
)
Mijn vriend stelde overigens nog een interessante vraag, namelijk: hoe gaan we elkaar herkennen of beter gezegd: waar spreken we exact af? De mensen die ik onderweg oppik (bij het station of dergelijke) moet wel goed komen, maar de Efteling is immens groot. Spreken we binnen af of juist voor de ingang? Wat denken jullie dat het verstandigst is?
Niet een idee dat 1 iemand zo'n bordje mee neemt met Bokt meeting er op? Zoals je ook wel eens bij het vliegveld ziet