Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gypsy schreef:Haha aan huis ja logischoh ok dat is te doen! Mag ik je aanbod definitief aannemen en ons aanmelden? Mocht je je bedenken dan ga ik gewoon zelf niet te paard mee.
Fabster schreef:Gypsy schreef:
Nee idd dat hoeft dan niet. Maar mocht je alleen moeten rijden dan kunnen wij altijd viabreda om een colonne te vormen, dan ben je onderweg alsnog niet alleen als er iets is.
Dat is mss niet zo n slecht idee. Ik rij liever samen met iemand (ook in de auto dan). Het is een lange rit. Beetje kletsen vind ik dan wel gezellig.
Alhoewel; als allemaal mensen partners en stalmaatjes mee gaan nemen, dan wil ik mss ook wel iemand mee vragen.
Caily schreef:Precies dat dus Fabster, dank voor de duidelijke verwoordingIk zal komend weekend eens uit zoeken hoeveel man er eigenlijk op de locaties kwijt kan, en paarden natuurlijk.
Toevoeging op Fabster nog is dat ik persoonlijk vind dat als je al bent met mensen die je al kent, je toch minder snel naar elkaar trekt, terwijl als iedereen alleen komt, je toch wat sneller de groep in trekt om elkaar te leren kennen, en dat vind ik nou juist leuk