[BESLOTEN] De paarden gaan mee, maar de huizen blijven thuis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Re: [BESLOTEN] De paarden gaan mee, maar de huizen blijven thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:08

Gipsy, evt kun je van mij wel een hafje lenen. Maar alleen als jullie niet te zwaar zijn. Voor een flinke buitenrit vind ik ongeveer 80 kg wel de max. En je moet hem zelf kunnen vervoeren. :P

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:25

Ik dacht dat de paarden elk apart In een weitje/paddock kwamen dus dan zou het niet uit maken of toet mee ging of niet. Vandaar de vraag. Dan zou ze alleen bij karev in staan en zou het mij wat extra kosten.

Vandaar de vraag.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:27

Dat zou super zijn! Lex weegt er 80. Waar sta jij dan? Hij vind het super leuk dat er meteen zo'n aanbod word gedaan! :D

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:29

Mijn paardjes staan aan huis ;-p
Ongeveer een half uur van het dwingelderveld.

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:52

Ik heb het hier net ook even besproken. En hier is alles akkoord. De data die ik heb opgegeven zou moeten lukken.

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:59

Ik heb gewoon gemeld dat ik ga hihi

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 21:10

karev schreef:
Ik heb gewoon gemeld dat ik ga hihi

Ja ik eigenlijk ook, maar voor zijn idee heb ik het gevraagd. Nee was geen optie haha.

Mijn eerste ponykamp. Ik voel me een echt Penny meisje. *\o/* _O-

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 21:16

Niet mijn eerste ponykamp. Maar het is wel heel lang geleden. Én voor het eerst met mijn eigen paard.... ;)

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 21:29

Haha aan huis ja logisch :') oh ok dat is te doen! Mag ik je aanbod definitief aannemen en ons aanmelden? Mocht je je bedenken dan ga ik gewoon zelf niet te paard mee. :)

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 21:42

Ik las in het andere topic iets over aanhaken in de colonne. Kan ik ook bij iemand aanhaken vanuit Twello?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 21:52

Gypsy schreef:
Haha aan huis ja logisch :') oh ok dat is te doen! Mag ik je aanbod definitief aannemen en ons aanmelden? Mocht je je bedenken dan ga ik gewoon zelf niet te paard mee. :)

Ja hoor dat is goed! Bedenken zal ik niet snel doen. Maar met paarden weet je het nooit. We gaan nu beginnen met hem meenemen op buitenrit. Hij moet er dus wel aan toe zijn dan. ik verwacht van wel. Maar je weet nooit!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 21:56

Fabster schreef:
Gypsy schreef:

Nee idd dat hoeft dan niet. Maar mocht je alleen moeten rijden dan kunnen wij altijd viabreda om een colonne te vormen, dan ben je onderweg alsnog niet alleen als er iets is. :)

Dat is mss niet zo n slecht idee. Ik rij liever samen met iemand (ook in de auto dan). Het is een lange rit. Beetje kletsen vind ik dan wel gezellig.

Alhoewel; als allemaal mensen partners en stalmaatjes mee gaan nemen, dan wil ik mss ook wel iemand mee vragen.

Ik vind dat prima trouwens. Sowieso, zelf heb ik ook al eens gehad dat ik naar een meeting wou en het op het laatste moment toch niet ging lukken, vaak vallen er voor de datum toch nog wel mensen af. :o

Ok, nou dan zien we gewoon hoe dat loopt. Mijn vriend blijft beter zitten dan mij, hij is een relaxte lange teugel ruiter die zelf altijd rustig blijft, angstig word hij nooit. Dat komt dan vast wel goed. :j

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 00:45

Ben ik een miep als ik zeg in eerste instantie enkel mensen uit het topic mee te willen? :o Ik wil geen spelbreker zijn en niemand voor het hoofd stoten, dus als ik de enige ben die zo denkt. Maar we zijn nu al met 10, en wie weet komt daar nog wel meer bij. Ik heb geen idee hoeveel plek de overgebleven accomodaties hebben. Want ik heb via Pb ook een aantal bokkers die vroegen of ze aan mochten haken, en ook twee vriendinnen die het vroegen via whapp. Ik heb dat tot nu toe geweigerd :o
Paarden uitlenen vind ik ook wel heel erg lief, maar waarom dan aan iemand van buitenaf (sorry...), bijvoorbeeld zoefie (en ik dacht nog iemand) heeft ook in het topic aangegeven dat het haar leuk lijkt maar geen mogelijkheid heeft om paard mee te nemen...
Ik kan wel zeggen hoe meer zielen, hoe meer vreugd, maar het moet ook realistisch en veilig blijven.
Misschien kunnen we een dag met "aanhakers" doen, wellicht gecombineerd met een activiteit of iets eten zonder paarden?

Als ik de enige ben die zo denkt, dan hou ik erover op, maar sowieso een iemand had dezelfde gedachtengang via persoonlijk bericht.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 01:01

caily ik denk dat de groep inderdaad te groot wordt als er partners enzo mee gaan

Wordt ook moeilijker regelen.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 06:11

Caily, ik ben er ook in eerste instantie vanuit gegaan dat het alleen was voor mensen van dit topic. Ik hebbdus ook niemand mee gevraagd. Maar als er aanhang mee gaat, dat weet ik zeker dat een vriendin van mij het ook erg leuk zou vinden.

Bovendien vind ik het wel een verschil of er alleen mensen komen uit dit topic die elkaar hiervan 'kennen', maar allemaal alleen komen, of dat er ook 'setjes' bij zitten die elkaar wel al kennen. Ik ben dan mss wel een miep, maar voor mij ishet het 1 of het ander. Alletwee vind ik het leuk en gezellig, maar we doen het wel of we doen het niet. En als het te groot en overzichtelijk wordt, dan moeten we mss afspreken om het voor niemand te doen.

Maar dat ben ik dus. Ik ben wel eens eerder gaan rijden met een groep van meer dan 20 en eerlijk gezegd vind ik dat wel minder leuk. Veel te log.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 06:14

Precies dat dus Fabster, dank voor de duidelijke verwoording :) Ik zal komend weekend eens uit zoeken hoeveel man er eigenlijk op de locaties kwijt kan, en paarden natuurlijk.

Toevoeging op Fabster nog is dat ik persoonlijk vind dat als je al bent met mensen die je al kent, je toch minder snel naar elkaar trekt, terwijl als iedereen alleen komt, je toch wat sneller de groep in trekt om elkaar te leren kennen, en dat vind ik nou juist leuk :)

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 06:16

Caily schreef:
Precies dat dus Fabster, dank voor de duidelijke verwoording :) Ik zal komend weekend eens uit zoeken hoeveel man er eigenlijk op de locaties kwijt kan, en paarden natuurlijk.

Toevoeging op Fabster nog is dat ik persoonlijk vind dat als je al bent met mensen die je al kent, je toch minder snel naar elkaar trekt, terwijl als iedereen alleen komt, je toch wat sneller de groep in trekt om elkaar te leren kennen, en dat vind ik nou juist leuk :)

Dat vind ik dus ook het verschil tussen wel en geen aanhang mee.

Monmaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 07:22

Dan haak ik af... Ik kan alleen mee als mijn stalgenootje ook meekan....
Volgende keer beter!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 07:46

Ik heb totaal geen problemen met aanhang en extra mensen. Maar blijkbaar ben ik in de minderheid haha.

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 08:43

Ik wil niet direct zeggen dat ik er tegen ben. Zou ook wel iemand mee willen nemen, maar dat kan niet. Heeft geen paard of gaan er nog niet mee op pad. En als ik dan alleen ga zou ik het wel moeilijk vinden als de meerderheid wel iemand meenemen. Dan is het vaak een stuk lastiger in de groep te komen. Ik ben daar helaas niet altijd makkelijk in. En dacht bij deze, als toch niemand elkaar kent moet mij dat lukken. Dus ik dacht al wel dat ik het even aan ging kijken en als er te veel koppeltjes kwamen ik er nog even over wilde denken. Ik ben tegenwoordig niet altijd meer zo handig met dat soort dingen. Levenservaring heeft geen goed gedaan in dit soort situaties.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 08:46

Heel begrijpelijk hoor! Ik had daar vroeger heel veel moeite mee. Nu niet meer. Maar kan me het gevoel dus wel heel goed voorstellen. We doen gewoon waar de meesten zich het prettigst bij voelen. Je kunt het nooit iedereen naar hun zin maken. Toch?

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 08:55

Nee precies. Daarom wil ook niet zeggen wel of niet, maar wel even kijken wat het word. En mijn gevoel hierbij kenbaar maken. Het kan heel verschillend gaan. Dat ik er helemaal geen last van heb, maar het gebeurd ook nog vaak genoeg dat ik dan dichtklap. Maar ik ga het niet uit de weg. En hoop op een leuk weekend. Erg benieuwd hoe dat is met de paardjes samen

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 09:13

Ik wacht het wel even rustig af dan. Grote kans dat wanneer de datum nadert er zelfs met meebrenging van partners net 10 man overblijft. Dan zien we tegen die tijd wel hoe of wat.

edit: maar ik snap wel dat mensen zich er eventueel ongemakkelijk bij kunnen voelen, als ze het gevoel hebben dat iedereen elkaar al kent.

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 09:45

Ben benieuwd waar we heen gaan en welk weekend het gaat worden. Dan blok ik hem vast in mijn agenda *\o/*

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 10:23

Ik snap je punt en ben het met je eens caily..Want dan kan iedereen wel aanhaken. Het is juist leuk voor "ons" groepje van pahtt.