@JesdaJin morge ochtend besluit ik defenetief als t wel of niet doorgaat, we zijn nu al mrt 1 model extra als k t goed zeg (1 model meer als fotografen) maar wat mij betreft prima! Maaaar eerst even het weer afwachten
Lady's ik denk dat we de gok niet moeten nemen! Ik vind het echt heel lastig, maar ii denk dat het beter is om het te verplaatsen.. De voorspellingen zijn op buienradar regen en af en toe droog en op alle andere weersites geeft die alleen maar regen =| ik vind het zo lastig (de vorige keer dat ik iets cancelde was het prachtig weer, en toen ik het wel door liet gaan was het bijna de hele tijd miezer/regen)
Dus bij deze laat ik het coor vandaag niet doorgaan! Kill me als het wel mooi weer wordt.....
Ik ben blij dat het niet doorging vanmorgen. Ik reed weg met mijn auto vanavond en na 1 km stopte hij er midden op de rotonde mee. Gelukkig gebeurde dat vanavond ipv vanmorgen anders had ik een probleem want alle andere auto's had ik al uitgeleend haha.
Haha! Ik ga van weekeind even kijken naar een vervangende datum.. Dit zal een maandag of een dinsdag worden. Ochtend weer beginne. Mocht er heel veel animo zijn ga ik misschien voor een 2e deel (dus meer modellen) maar bv ook voor fotografen die alleen smiddags kunnen