Bokkers omgeving Groningen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 19:31

Marion_ schreef:
Wat leuk!! Ik heb hem ook ingevuld! :D

En welkom voor de nieuwe mensen!
Sunny44, volgend weekend heb ik evt. de zondag nog vrij! :)

Leuk! :) gewoon iets laagdrempelig als een biosje of uit eten oid doen? Kunnen er ook nog meer mensen melden
. Maar is het ook niet erg (vind ik) dat we maar met z'n tweeën zijn haha

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 12:43

Ja leuk! Met zijn 2e vind ik ook prima hoor, maar als er meer willen aansluiten dan zijn ze welkom!
Biosje vind ik wel leuk, maar ik kan op een of andere manier nog niet zien wat voor films er zondag draaien?

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:31

Misschien heel saai hoor :') maar is er iemand die over een week of 2/3 met mij wil gaan wandelen?

Ik was al maanden bezig met revalideren ivm ziekte en afgelopen week een term for the worst gemaakt en kan weer opnieuw beginnen :( wandelen helpt en in contact komen met mensen is altijd goed :)

Voor meer info kun je me een pb'tje sturen ;)

sunny44

Re: Bokkers omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:40

@ marion. Bij welke bios kijk je? Zal vast later deze week wel bekend worden :)

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 21:52

Ik keek bij pathé! Maar denk het ook wel inderdaad, er staat nu nog maar 1 film.

@ annuh, hoeveel km wandelingen denk je aan? Ik ben op dit moment aan het trainen voor een grote wandeltocht, maar die is al over 2 weken. Evt wil ik daarna best eens mee!

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:32

@Marion_ Zal geen grote afstand zijn, op z'n hoogst 5 km :P

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 00:39

Ik vind wandelen altijd leuk! Dus Annuuuhh mocht je interesse hebben...

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 08:40

Ik ben ook altijd wel in voor een wandeling, maar heb het altijd erg druk haha. Maar je kan het altijd vragen!

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 08:43

Hi allemaal! Ik woon nu bijna een jaartje in Groingen en het lijkt mij wel leuk om meer (paarden) mensen hier te ontmoeten.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 10:15

*meelezer meldt zich* Ik woon niet meer in de stad, maar vind wandelen heerlijk! Dus als iemand zin heeft om een keer de omgeving van Eelde te verkennen dan bied ik mezelf graag aan als gids! Je kan hier onder andere wandelen in landgoed De Braak, landgoed Vennebroek, Vosbergen en de Lappenvoorderpolder. En ook in Glimmen, Appèlbergen en het Noordlaarderbos weet ik de weg (met en zonder paard)! :)

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 23:56

Leuk dat blokkers willen wandelen :)

Dan kom ik eens een keer langs @Imre

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 08:58

Marion_ schreef:
Ik keek bij pathé! Maar denk het ook wel inderdaad, er staat nu nog maar 1 film.

@ annuh, hoeveel km wandelingen denk je aan? Ik ben op dit moment aan het trainen voor een grote wandeltocht, maar die is al over 2 weken. Evt wil ik daarna best eens mee!

Programma staat erop :)

Is het voor jou eventueel mogelijk om naar de bios bij de euroborg te komen. Heet tegenwoordig kinepolis. Of heb je een parkeertip voor mij? :+

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 09:15

Parkeren in de stad kost overal geld (maar bij de euroborg ook trouwens). Ik parkeer meestal in de rademarktgarage, tegenover het politiebureau.

Bioscopen plaatsen hun programma's voor donderdag t/m woensdag altijd de maandag voor de donderdag ;)

Veel plezier met jullie meeting(s).

Voor Bokkers uit de richting middelstum/winsum/bedum die graag eens mee willen mennen: welkom :)

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 09:56

Bij de euroborg ken ik een plekje waar het niet hoeft. Op zondag is het betalen tot 1700 op straat dacht ik. Maar waar je dan makkelijk kunt staan geen idee.

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 10:51

Wat een leuke ideeën allemaal! In de zomer ben ik weer veel in Groningen, dus dan ben ik er zeker voor in. Mijn verhuisplan naar Groningen is nog wel een half jaartje uitgesteld, door eerst naar het buitenland te gaan :)

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-16 22:33

sunny44 schreef:
Programma staat erop :)

Is het voor jou eventueel mogelijk om naar de bios bij de euroborg te komen. Heet tegenwoordig kinepolis. Of heb je een parkeertip voor mij? :+

Ja hoor, geen probleem! Ik kan er zo op de fiets heen! :)
Ik parkeerde in het begin overigens vaak bij de ikea :+ Als je hem op tijd weer op haalt kun je daar gewoon de hele dag gratis staan!

Wat voor films vind jij leuk? :D

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 22:44

Hè leuk. Ik woon id buurt van groningen en werk in groningen zelf (gezelschapsdierenpraktijk), ook als da. Ik volg even mee

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 03:48

Wij hebben een datum geprikt en we gaan 15 juni meeten met z'n allen in onze pub :D Iedereen is welkom!

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 08:24

@ marion. Ikea kan indd maar dan moet je wel voor 9 uur terug zijn. Rond welke tijd heeft jou voorkeur? Ik vind eigenlijk alle films wel leuk behalve de 'erg serieuze drama's' en jij? Ik heb alleen wel een aantal al gezien die nog draaien. Jungle boek, Alice en x-men...

DGL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 17:48

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 20:45

Hoi :o
Ik kom even binnenvallen.
Ik zie dat er sinds eind mei al niet meer gereageerd is maar misschien dat het weer verandert als er andere weer reageren.

Mijn naam is kimber (kim is ook prima) ik ben 25 jaar en woon in hoogezand. Ik heb een hele knappe ruin die momenteel in de lease staat bij een andere bokker in groningen.
Ik werk momenteel voor een aantal uurtjes in de week bij mijn ouders op het bedrijf, ben bezig mijn vrachtwagen rijbewijs te halen en zodra die binnen is ga ik fulltime in dienst.
Ik heb mijn opleiding op NHB deurne succesvol afgerond, na die tijd heb ik 10 maanden in duitsland gewerkt op een middelgrote springstal als internationale groom. vervolgens een half jaar in brabant op een grote springstal/afringtingsstal als thuis en showgroom en daarna in engeland geprobeert als internationale showgroom wat helaas op niks uitliep. Sinds mei zit ik helaas dus weer thuis maar gelukkig wel met uitzicht op een vaste baan.

Omdat ik eigenlijk al sinds 2011 niet echt meer in groningen woon, hebben mijn "vrienden" mij helaas verlaten :')
Ik vind nieuwe contacten/vrienden ook wel weer erg leuk dus vandaar dat ik ook even reageern..

Mijn excuses voor het lange verhaal :P

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-16 09:57

Hoi Kim! Leuk dat je reageert!
We hebben afgelopen week een meeting gehad in Groningen en hebben daarvoor ook een appgroep opgezet. Via daar zijn we ook alweer een nieuwe meeting aan het plannen (Disney en pizza!). Als je ook in de groep wil mag je mij even een pb sturen! (ga wel morgen ochtend op vakantie, dus kan zijn dat het even duurt voor je toegevoegd wordt ;) )

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 10:51

Marion_ schreef:
Hoi Kim! Leuk dat je reageert!
We hebben afgelopen week een meeting gehad in Groningen en hebben daarvoor ook een appgroep opgezet. Via daar zijn we ook alweer een nieuwe meeting aan het plannen (Disney en pizza!). Als je ook in de groep wil mag je mij even een pb sturen! (ga wel morgen ochtend op vakantie, dus kan zijn dat het even duurt voor je toegevoegd wordt ;) )

Aha, vandaar dat het topic wat stil ligt dan haha.
Ik zal je even een PB doen