Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, maar ik heb alleen maar een duf amateur microfoontje, waarschijnlijk is ze gewend aan een headset ofzo haha (maar verder geen lof om onze bak, dit was om het tegendeel van mijn gelijk te bewijzen, zeer tactisch dus
)
. Tyrza"]
[quote="Pervinco"][quote="Lenn schreef:oke, liever géén handmicrofoon dus!!!

stalleke schreef:Pervinco, ik heb griebels 2 adressen gegeven heb je ze al gehoord?
en zelf had ze er ook een... 2 in eersel en 1 op de weg naar bergeijk.. misschien is het iets..
Dan komt de info vanzelf wel over de bakken... Tyrza schreef:Voordeel van de handmicrofoon is dat de deelnemers zich goed kunnen voorstellen aan het publiek (jaaa, ik loop ze allemaal langs), zodat we weten wat voor vlees we in de kuip hebben

griebels schreef:Stalleke, Pervinco komt hierheen om alle bakken te bekijken die we in gedachten hebben. Erover praten heeft dus nog geen nut aangezien ze het de eerste 2 weken heel druk heeft met werk.
We maken er gewoon een "bakkenjacht" van...Dan komt de info vanzelf wel over de bakken...
Ik heb met styalleke 'afgesproken' dat ik eerst ff naar jouw suggesties kom kijken, we zijn dan toch door Eindhoven aan het scheuren. Ik hou haar aanbod even in mijn achterhoofd, kunnen we er op dat moment altijd ff langs scheuren
Kijken kan zo wie zo geen kwaad, het met nl wel bereikbaar, en bovenal betaalbaar zijn. En aan de wensen van Tyrza voldoen, incluus de headset