daar houd ik juist van

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:1. Bellatrix - Marlies
2. Dreamy - Cherry
3. Ynskek - Ynske*
4. little_birdy -saskia (cash)
5. Animal- Elise (cash)
6. Selina*
7. MarlonNaldo - Marlon
8. Mars - Marcha
9. Detroit - Arianne*
10. Kashmino - Marlies
11. Marielle (zus Mars)
12. Nickolay - Gaby
13. Kippetje - Kim
VOL!
Citaat:Reservelijst:
1. Toushie - Lindsey
2. horsesm - Mandy
3. biebz - Bianca
Kashmino schreef:Ik hoop niet dat het heel lastig gaat worden om een geschikt paard voor mij te vinden. Ben best onzeker namelijk (vind rijden, ondanks de ervaring die ik heb, toch nog wel spannend. Vooral op paarden die ik niet ken. )
Voorwaartse paarden vind ik prima, zolang ze maar niet bokken of raar gaan doen (ineens wegspringen oid). Heb verder geen voorkeur, want ik ken geen paarden van The Mill Ranch
Bellatrix schreef:Top, heb het allemaal aangepast op de lijst.
Vind het wel wat onhandig hoor.Nu ben ik er ook nog verantwoordelijk voor dat het geld bij hun komt...
Bellatrix schreef:Klopt maar ze gaf zelf al aan dat het bij mijn ritten eigenlijk nooit gebeurd maar ze moeten natuurlijk één lijn trekken en dat begrijp ik ook wel. Zo jammer dat anderen het dan voor ons verpesten...
Citaat:1. Bellatrix - Marlies
2. Dreamy - Cherry
3. Ynskek - Ynske*
4. little_birdy -saskia (cash)
5. Animal- Elise (cash)
6. Selina*
7. MarlonNaldo - Marlon
8. Mars - Marcha
9. Detroit - Arianne*
10. Kashmino - Marlies
11. Marielle (zus Mars)
12. Nickolay - Gaby
13. Kippetje - Kim
VOL!
Citaat:Reservelijst:
1. Toushie - Lindsey
2. horsesm - Mandy
3. biebz - Bianca
4. __elise__ - Elise
Animal schreef:Er zijn heel veel leuke paarden inderdaad!
Alleen ben ik echt een schijtluis en durf ik niet zo goed op een vreemd paard te stappen.
Daar is altijd best veel overtuigingskracht voor nodig en dan nog blijf ik onzeker totdat ik zelf merk dat het een doodbraaf paard is.
Zowel de eerste keer op Breezer als op Haffie was het eerste kwartier best spannend. Bij Dakota duurde het iets langer, omdat die niet zo 'stabiel' aanvoelde als bovengenoemden, maar na het uitstapje over de heide achter die Fries aan waar ze zich ontzettend makkelijk liet terugsturen (toen ik eraan herinnerd werd dat ik een stuur had) was het ok. Toen besefte ik bij haar ook dat ze superbraaf is, alleen nog wat jong (wat dus hetgene was dat ik 'aanvoelde' zegmaar).
Als ik vooraf weet dat ik niet op eentje mee kan waar ik eerder op gereden heb, ben ik echt super zenuwachtig terwijl ik ook best weet dat dat niet nodig is en ze mij echt niet op een niet altijd even braaf paard zullen zetten als ik zeg dat ik een brave wil. Soms zou ik willen dat ik wat stoerder was, ze hebben daar zoveel superbrave dieren! Maar ik vind het toch eng