wel langs utrecht?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Wauw wauw wauw, dinek123.. Ik zie net je kanaal op YT en luister even naar Fix You.. wauw wauw wauw.. jouw stem (die met gitaar ben je toch?)! Ik durf straks niet meer te zingen.
taartjee schreef:Ik kan kijken of ik alles mee kan nemen, dan hebben we een 3/4 western gitaar (full acoustic), een full size western gitaar (semi-acoustic) en een ukulele, moet dan alleen even bedenken hoe 2 mensen dit op een fiets mee gaan krijgen naar het station
Dan hebben we iig 2 akoestische gitaren voor de mensen die daar op zouden willen spelen.
Dat is balen! Hoe laat kom je aan op utrecht zuilen? wellicht kunnen we wel op elkaar wachten, ik verwacht daar om 14:20 aan te komen
Dreamy schreef:Hiraeth schreef:Ik heb er ook zin in! Heb wel het idee dat ik me ga schamen vanwege m'n lage muziek capaciteiten.. Maar goed, het is een no-judging zone hier, dus over die zenuwen kom ik wel!
Dan gaan wij samen wat doenIk ben niet zo goed met zingen .. wat doe jij?
taartjee schreef:Dan kunnen we denk wel wachten! zal ik je anders even mijn nummer sturen via pb? dan kunnen we tegen die tijd ook even contact opnemen
Ik zit hier stiekem al gewoon met zenuwen in m'n bed, maar dan wel de gezonde zenuwen
Ik heb er zo ontzettend veel zin in!
dinek123 schreef:Lijkt mij leuk om na afloop wat te eten!
Ik heb geen gitaar mee, wel 2 soorten capo's voor de gitaar :p
Dreamy schreef:Ik ga maar eens even aankleden ofzo