Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Even een zwiep omhoog. Er moest vooraf betaald worden. Waarheen moet dat gaan. Voor dat we er te laat mee zijn. Ik heb meer dan voldoende aan 100 ballen. Kan best dat ik de twee uur niet vol kan maken. Kan ik vast mijn ballen aan een ander geven denk ik. Klinkt wel fout trouwens.
KoetJJs schreef:Ik krijg net te horen dat ik dan ook niet meer kanheeft met mijn verjaardagscadeau te maken, maar mag niet weten wat..
![]()
Vind dit heel vervelend, want weet zo ook geen vervanger
saskiakefie schreef:KoetJJs schreef:Ik krijg net te horen dat ik dan ook niet meer kanheeft met mijn verjaardagscadeau te maken, maar mag niet weten wat..
![]()
Vind dit heel vervelend, want weet zo ook geen vervanger
En er is echt geen mogelijkheid dat het verzet kan worden?
Sorry mensen maar ik snap dit niet. Het was toch duidelijk dat het 100% zeker was dat je mee zou kunnen? En anders iemand zou moeten regelen.
KoetJJs ik verwacht alsnog dat je het geld overmaakt. Als je iemand hebt gevonden betaald diegene het maar aan jou.
Verder zal ik contact opnemen met het bedrijf wat te doen als we toch met minder komen en of jullie dan nog een deel van het geld terug kunnen krijgen, maar ik kan niks beloven en volgens mij ben ik daar ook duidelijk over geweest.. Dit is wel even wat anders als een gewone fotomeeting en niet zo vrijblijvend. (Al is het dan ook vervelend dat het een gewoonte lijkt te zijn dat de helft zich afmeldt)
Erg jammer dit. Ik heb nu het geld van LoveBodin (en vriend) en Karuna binnen.