Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TessaVB schreef:Ik ben ook geen uitgaander, maar doe wel graag een drankje, of dat nou thuis is of in de stad maakt me niet uit. Gisteren was het die Engelse Pub, heet dacht ik Paddy's. Was wel tof
Ricie schreef:Mri schreef:Ik zoek voor dinsdag avond nog een tentje in Gouda om een hapje te gaan eten met iemand. Heeft een van jullie nog suggesties /aanrader?
Beetje laat t trouwens. Maar mocht je goed, onbeperkt willen eten en drinken en veel keus willen hebben. Kan ik Atlantis aanraden. Zit bij de gostores.
Rond de 30 euro voor 3 uur eten en drinken. Incl alcoholische dranken (m.u.v. Sterke drank)
Weet niet of t iets is, maar miss leuk
Ricie schreef:Haha jammer! Wellicht andere. Geen tijd is een lastig proleem. Geen ervaring niet. Zat te doen achter de schermen en wil beginnen met brainstormen met een groepje. Gaat uiteraard een film worden waar paarden in voor komen!
Compliment schreef:Ricie schreef:Haha jammer! Wellicht andere. Geen tijd is een lastig proleem. Geen ervaring niet. Zat te doen achter de schermen en wil beginnen met brainstormen met een groepje. Gaat uiteraard een film worden waar paarden in voor komen!
Sorry Richie maar ik heb daar niet echt talenten voor haha.
Mocht je ooit een vosruin nodig hebben.. Al vindt die wel een hoop spannend.
Citaat:Ik denk dat t niet wijs is om morgen iets te gaan doen.... het klinkt misschien stom maar het voelt een beetje raar.. niet alleen omdat je al iemand ziet maar ook vanwege de opmerking van een kennis ben van je ex... t voelt alsof ik meedoe aan een loterij waar de hoofdprijs als is weggegeven en ik bij voorbaat al niks kon winnen omdat ik een familielid ben van een medewerker xd