Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
S_en_Z schreef:Ik heb alle gymlessen uit mn geheugen verbannen geen idee wat ik aan had.
Kan me alleen een x zaalvoetballen herinneren.. Dat ik de bal naar rechts probeerde te schoppen en die naar links ging. Tegen de kont van klasgenoot aan die gebukt stond om dr veters te strikken.. Die viel om en had een bloedneus en een scheve bril.
Ohja.. Enge films hier ook wel leuk. Al ben k beetje uitgekeken op de gewone horror genre.. Ik word een beetje "moe" van de zombiefilms.
Zit nu seizoenen van Ghost Adventures te kijken (ben begonnen bij t laatste seizoen (11)hahahaha ik kijk ze in de "achteruit") is niet echt een film of serie. Maar lui die t paranormale onderzoeken.
Spannendddddd! (Moet je niet kijken voor slapengaan. Van sommige afleveringen slaap ik minder prettig hahaha)
Liiszle schreef:Ik heb sinds vandaag een nieuwe spiegelreflex camera! een wat ouder modelletje, maar doet het er niet minder om
misschien vind iemand het leuk om eens met mij op pad te gaan?
_Linn_ schreef:Liiszle schreef:Ik heb sinds vandaag een nieuwe spiegelreflex camera! een wat ouder modelletje, maar doet het er niet minder om
misschien vind iemand het leuk om eens met mij op pad te gaan?
Ah wat leuk! Ik heb ook een spiegelreflex met maar een kitlens en kan er helaas nog niet echt zoveel mee. Zou graag nog een betere lens willen maar dat is me op het moment echt teveel geld.
Maar ik wil best wel eens met je op pad hoor om te oefenen!
Heb toen ik die camera net had ook 1x zo'n cursusje van een dag gedaan maarja daar kwam niet zoveel uit haha.
MarlindeRooz schreef:Captain schreef:Dus dit wordt binnenkort een keer meeten voor een enge film in de bios?
Kan iemand dan mijn handje vasthouden?
Jullie gaan hard!!! Zal alles eens uitgebreid lezen morgen ooit. Heb een beetje een drukke periode atm.