Aangezien de weersvoorspelling inmiddels 95% regen aangeeft, heb ik besloten dat het beter is om de meeting op een ander moment te houden. Ik hoor graag wat voor termijn jullie daarvoor geschikt vinden, zodat we samen een nieuwe datum kunnen prikken!
Vind het heel erg jammer dat het niet door kan gaan, maar om nou met 4 graden en regen te gaan staan shooten is voor niemand leuk
Een nieuwe datum is altijd al de bedoeling geweest, het is nu even een kwestie van wanneer. Via pb heb ik verschillende opties gehoord, sommigen vinden het voorjaar een beter idee, anderen wanneer er sneeuw ligt. Qua herfstigheid vind ik het momenteel een beetje tegenvallen, dus vandaar dat ik nog geen voorstellen heb qua nieuwe datum, dit zal ik binnenkort bekendmaken!
Bedankt voor je aanmelding Jets! Ik zal je bij het lijstje zetten
Jpitty, bedankt voor je aanmelding! Het is echter wel de bedoeling dat de gekozen modellen meegaan, en anders wordt de volgorde van de reservelijst aangehouden
sneeuw is altijd maar gokken, en ik moet zeggen dat sneeuw in nederland altijd maar heel kort mooi mooi is! mijn voorkeur gaat naar het voorjaar, of er meer een winter thema van te maken..
_l_amanda_l_
Geplaatst: 11-01-16 12:40
Jets schreef:
Word er nog een nieuwe datum geprikt? Ik heb eventueel wel interesse als fotograaf
Hier ook 1, staat deze meeting nog in de planning? Er schijnt weer echte winter aan te komen binnenkort!