Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LindavE schreef:Leuk! je woont dicht bij mij! voel je je al een beetje thuis? is een hele overgang!He wat een leuk topic!
Ik ben Linda, ben net 29 geworden en woon sinds vorig jaar in Wieringerwerf. Ik ben geboren en getogen in Gelderland dus ken hier nog maar weinig mensen helaas..
Ik werk in Zwaag, woon samen en heb een 15-jarige ruin waar ik M dressuur mee rij.
Ik hou van gezelligheid en feestjes
Fantabulouss schreef:Flowery schreef:Mijn naam is Rianne, was ik vergeten erbij te zetten
Ik ben overigens koospaardloos, wel op zoek naar een leuk verzorgpaardjeHeb een eigen appartementje met 2 lieve katten
Je hebt ook facebookgroepen voor verzorgpaardjes enzozit je daar al op ?
![]()
Solaria_Liz schreef:Misschien kan jij het verzorgen en heeft iemand anders plek in/aan huis om het te organiseren?Mijn echte naam is Elize.
Een High tea lijkt me erg leuk!
Jammer dat ik thuis niet zoveel plek heb anders kon ik het verzorgen ( aangezien mensen high tea bij mij kan bestellen hihi)
Fantabulouss schreef:LindavE schreef:Leuk! je woont dicht bij mij! voel je je al een beetje thuis? is een hele overgang!He wat een leuk topic!
Ik ben Linda, ben net 29 geworden en woon sinds vorig jaar in Wieringerwerf. Ik ben geboren en getogen in Gelderland dus ken hier nog maar weinig mensen helaas..
Ik werk in Zwaag, woon samen en heb een 15-jarige ruin waar ik M dressuur mee rij.
Ik hou van gezelligheid en feestjesMijn schoonvader woont ook in Wieringerwerf en m'n vriend komt er dus vandaan
lianne484 schreef:heidiLOVER schreef:
Ik had al het idee dat niemand dat leuk vond![]()
Ik dus ook, maar ik vind een high tea ook zeker leuk!
Ik ook hoor! Maar een avondje mooi aan zitten vind ik ook altijd erg gezellig.
Solaria_Liz schreef:Ik ben 29 jaar en woon in Anna Paulowna. Ik weet niet of je dit te ver weg vind?
Ik ben bezig mijn eigen banketbakkerij.
Sinds ik hier in januari 2013 ben komen wonen, is het helaas nog niet gelukt vrienden te maken.
heidiLOVER schreef:Ah, ik weet namelijk dat er in Hoorn 1 zit waarbij aangegeven kan worden dat je gluten, lactose of suikervrij moet eten en dan krijg je hiervoor andere dingen in de plaats. Misschien dat er nog wel meer zijn die dat hebben.