[P] Animo fotomeeting kind & paard Terhorsterzand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:25

Jammer. Misschien eens in het voorjaar proberen?

_Juudith

Re: [P] Animo fotomeeting kind & paard Terhorsterzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:48

jammer dat het zo laat nog besloten word dat het dan niet doorgaat.. Had me er op ingesteld en andere dingen voor afgezegd..

Misschien tip voor de volgende keer.. Topic zelf als "organisatie" het wat actiever houden.. Heb je minder afmeldingen op het moment, en blijft het voor de rest ook wat zekerder qua hoe en wat

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 10:47

Ik meld mij af.

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 16:20

Dan gaan we maar iets anders doen

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 18:22

Nou de organisatie was vrij actief maar niet per se in dit topic. Ik had namelijk zelf alles op een rijtje gezet en ik heb vorige week mensen een pb gestuurd. Ik weet niet of je weet hoe veel tijd en energie een fotomeeting organiseren kost? Maar het is erg jammer als ik die energie er wel in steek maar dat andere mensen er geen moeite voor willen doen. Ik was vorige week op vakantie dus heb toen helaas niet zo veel kunnen doen. Maar ik heb gewoon niet genoeg aanmeldingen ondanks dat ik hier wel actief achteraan ben gegaan.. Dus dan vind ik het zelf ook erg jammer om er veel tijd in te steken.

Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel? Ik heb het namelijk op het moment ook erg druk (het had qua tijd gekund als er niet zoveel mensen waren die niet reageerden..)

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 18:43

xlovelove schreef:
Nou de organisatie was vrij actief maar niet per se in dit topic. Ik had namelijk zelf alles op een rijtje gezet en ik heb vorige week mensen een pb gestuurd. Ik weet niet of je weet hoe veel tijd en energie een fotomeeting organiseren kost? Maar het is erg jammer als ik die energie er wel in steek maar dat andere mensen er geen moeite voor willen doen. Ik was vorige week op vakantie dus heb toen helaas niet zo veel kunnen doen. Maar ik heb gewoon niet genoeg aanmeldingen ondanks dat ik hier wel actief achteraan ben gegaan.. Dus dan vind ik het zelf ook erg jammer om er veel tijd in te steken.

Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel? Ik heb het namelijk op het moment ook erg druk (het had qua tijd gekund als er niet zoveel mensen waren die niet reageerden..)

Ik doel meer op hier in het topic.. Dat houdt mensen actief..
Een topic waar veel in gebeurt blijft hangen bij de genen die zich opgegeven hebben.
En topic wat bijna stil ligt vaagt weg, komen andere afspraken en is het Oohja, die meeting was er ook nog.. Sorry heb nu al wat anders.. Wat weer resulteert in afzeggers..

Ik snap heel goed hoeveel moeite het organiseren kost, ik organiseer er zelf ook nog wel eens een.
Het is dan ook zeker niet aanvallend bedoeld, ik heb respect voor mensen die zoiets (proberen) te organiseren.

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 18:55

Ja dat snap ik wel inderdaad, maar dat komt ook doordat ik dus weg was en zelf ook op reacties zat te wachten..

Ja snap ik wel hoor! Maar het is gewoon zo jammer als je er zelf wel veel tijd en energie in steekt en dat andere mensen er zo laks over doen.

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 19:00

Blijft altijd lastig omdat alles met "vrijwillige" bijdragers gaat..
Heel veel mensen snappe niet hoeveel tijd er in een meeting organiseren zit, helaas...

Mocht je nog opnieuw organiseren hou ik me aanbevolen als fotograaf en wil dan eventueel wel helpen qua organisatie

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 23:09

Ja en het aan-/afmelden gaat zo makkelijk via internet helaas..

Ja dat is wel de bedoeling! Even kijken hoe ik zelf ook zit qua tijd ed., en kijken of ik op voorhand al meer modellen kan regelen! In ieder geval bedankt!