Gezellig! Ja zo groot is het niet. Heb je bel/app tegoed? Haha ja. Ik twijfel of ik ga fietsen.. Ik vind het een beetje eng in mijn eentje in het donker. Je kunt ook hierheen komen en blijven slapen. Gaan we samen op de fiets
Zaterdagavond kan ik niet mee. Of jullie moeten nog een idee hebben hoe ik weer thuis kom
Ik heb niks meer geregeld met die vipkaarten.. Het was ook niet helemaal goed gegaan ofzo dus heb geen idee hoeveel ik er nu heb en wat je ermee kan want papa heeft ze nog Er zit wel een parkeerkaart bij haha. Ze zijn 's avonds wel geldig maar heb dus geen idee wat je ermee kan..
Zondag kan ik ook niet meer met jullie mee Mn ouders hebben besloten ineens wel te gaan.. maar denk niet dat die heel lang gaan dus kan altijd nog bij jullie aansluiten.
Parkeerkosten? Ik heb vandaag gewoon gratis kunnen parkeren.. Kan zijn dat dat de andere dagen niet zo is hoor. Ik vond het vandaag veeel te warm, dus ben best vroeg weer naar huis gegaan. Zaterdag sta ik gastvrouw in de VIP. Dus kan ik jullie niet opzoeken