Alette heeft al bericht dat ze niet meer kan. Ja hoor, waarom zou het niet door gaan? Ik probeer er nog een model bij te regelen.
hollyfield
Geplaatst: 29-08-15 20:34
Ja dat hoor ik net ook helaas. Ik ga ook nog even proberen er iemand bij te krijgen
CoSnuf
Geplaatst: 29-08-15 20:51
Love_Rosie schreef:
Alette heeft al bericht dat ze niet meer kan. Ja hoor, waarom zou het niet door gaan? Ik probeer er nog een model bij te regelen.
Omdat we om 20.00 zouden horen of het wel of niet door zou gaan. Ik had al even naar het weer gekeken en ging er al van uit dat er geen problemen zouden zijn.
Ben ik dat nou serieus vergeten te melden... ik ben achter de pc gaan zitten om dat even door te geven.. . Maar ja; het gaat gewoon door. Regen lijkt dan voorbij tezijn
Ik moet nu eerst mijn opa (paard) voeren en heb overleg op stal voor de stalkampioenschappen volgend weekend. De rest zal dus in de loop van komende week komen.
PolleMaster
Geplaatst: 30-08-15 18:29
Gaaf!! Ik vond het een hele gezellige en geslaagde meeting, zeker voor herhaling vatbaar! Ben benieuwd naar de rest van de foto's.
En zeer knap gedaan dat knip en plak werk!!
CoSnuf
Geplaatst: 30-08-15 19:47
Wauw, heel mooi Ramona
Ik heb ook even een voorproefje gemaakt van iedereen
hollyfield
Geplaatst: 30-08-15 19:58
Mooi Gerda ! Ik blijf het maar appart vinden dat onze foto's zo verschillend zijn uiteindelijk met precies dezelfde camera en lens
Wie is pollemaster ? ik weet even niet welke bokt naam nou precies bij welke persoon hoort