Ik vindt het prima! Moet iedereen half 10 aanwezig zijn?
J_E
Geplaatst: 04-09-15 09:35
Gister is er iets van de trailer afgeknapt. Ik ga ervanuit dat ik het maken kan hoor, maar dan weet je ervan. We nemen onze kinderen mee. Ik zou het erg leuk vinden als ze samen met molly op de foto mogen. Verder neem ik givenchy mee. Die ziet er het mooist uit op het moment. Ik rij hem niet onder het zadel, maar ik neem we een longeerlijn mee. Heb eens eerder gedaan met een andere pony, dat was destijds goed weg te werken.
Helemaal goed! En je kinderen mogen er wat mij betreft zeker bij op
Voor de tijden dat je aanwezig moet zijn is afhankelijk van je rol en als model.
De fotografen moeten om 9.30 beginnen met de honden. Dat betekend eerder aanwezig zijn om je spul voor te bereiden en een plek naar keuze te kiezen. Ik zal er rond 9.00 zijn. (als organisator kan je niet te laat komen )
De hondenmodellen moeten dus ook om 9.30 met de fotograaf op de plek staan. Het is verstandig iets eerder te komen.
En voor de paarden geldt het dat er om 10.45 begonnen wordt met de foto's. Afhankelijk van hoeveel voorbereidingstijd je nog nodig hebt moet je er zijn.
Zeker! Ik heb gi met alle regen niet durven wassen. Tevens was ik ziek vandaag. Nu gaat het wel weer en hebben we een feestje... Ik doe mn best hem morgen netjes te hebben!
snif ik ben ziek Gaat m niet worden voor mij morgen. Baal ontzettend want een meeting is wel lekker dichtbij en heb er ook veel zin in. Maar heb nu hele dag al een kop in de emmer dag... #hebikweer Zo blijft er voor jullie niet veel over. Ik ga met m'n medicijnen proberen mijzelf vannacht nog Beter te krijgen in de hoop morgen mogelijk toch goed te voelen maar ik verwacht van niet...
Super veel zin in! Ik heb er ook voor gekozen om der maar niet te wassen met dit weer. Morgen extra goed poetsen haha! Denk dat er nu meer tijd is voor de paarden modellen?
Beterschap!! Anders krijgen we het heel druk idd, maar komt ook wel weer goed! :p
kamsel
Geplaatst: 06-09-15 10:02
Rechts en links zijn moeilijk. Vanaf de Groenloseweg is het naar links een zandpad in. Daar zit na ongeveer 100m aan de linkerkant een parkeerplaats. Asser-nog-wat-weg
MerleSimone
Geplaatst: 06-09-15 10:46
Wij zijn lekker thuis, hondje weer gewassen en die ligt uitgeteld in de mand terwijl ze niet zo gek veel heeft gedaan haha Ik vond het leuk, heb ook al heeeele gave foto's gezien op de camera dus ben echt heel benieuwd naar het resultaat! Bedankt allemaal voor de leuke ochtend
Ik ben ook weer thuis. Leuke fotografen, leuke lokatie.. Ben benieuwd of mijn moeilijke fotomodel nog leuk uit de verf is gekomen. Heb al een hele mooie foto gezien.
J_E
Geplaatst: 06-09-15 14:00
Ja wij ook weer thuis. Ondanks de geringe opkomst was het erg gezellig. Mooie foto's gezien, reuze benieuwd!
Ik ben ook weer thuis en ga aan het uitzoeken. Zal straks van ieder 1 foto op webformaat met logo posten als voorproefje, want ik ga niet alles vandaag af krijgen