leuke mensen omgeving [***]/Overijssel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suusie22

Re: leuke mensen omgeving Deventer/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 23:02

Nijverdal das achter de bult :D
Voor een ijsmeeting ben ik altijd in.
In raalte hebben ze bij bakkerij Jorink ook lekker schepijs :p

Deventer heeft zeker een leuke binnenstad! Heerlijk om terrasjes te pakken op de Brink :)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 23:04

Estell :)
Afbeelding

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 08:31

Heb ik echt nog nooit gedaan, best ernstig eigenlijk als ik het zo hoor, suzanne :=

Hahaha dankjewel iris! Ik ga nu van de week echt een x proberen.

Ik heb weer haast he. Moet over 1,5 uu al op t cb zijn en moet Sil de fles nog geven en al!
Eventjes opschieten maar :)) haha

Vosje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 08:41

Haha moet lukken in 1,5 uur toch :P
Succes zo bij het cb!
Wij zijn net wakker en doen lekker nog ff niks haha.

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 08:44

Mag ik me ook melden? Ik woon wel iets verder weg, in Hengelo, maar aangezien van der poel al genoemd werd..:D
Mijn naam is Brenda, ik ben 18 jaar en ik studeer psychologie aan de universiteit Twente. Ik heb thuis twee pony's, een haflinger en een shetlander, en we hebben een puppy waar ik jachttraining mee doe, dus daar gaat ook aardig wat tijd in zitten. Maar wel hartstikke leuk natuurlijk :)

Vosje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 08:48

Spianne schreef:
Mag ik me ook melden? Ik woon wel iets verder weg, in Hengelo, maar aangezien van der poel al genoemd werd..:D
Mijn naam is Brenda, ik ben 18 jaar en ik studeer psychologie aan de universiteit Twente. Ik heb thuis twee pony's, een haflinger en een shetlander, en we hebben een puppy waar ik jachttraining mee doe, dus daar gaat ook aardig wat tijd in zitten. Maar wel hartstikke leuk natuurlijk :)

Ah Hengelo daar zat ik op school haha ik ben geboren in Haaksbergen :D
Psychologie is een moeilijke opleiding ofniet? Maar wel gaaf!

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 09:00

Welkom Brenda!

Nou Nicole mijn zoontje heeft t zelfde treuzel tempo als mij :Y) hij is niet zo van gauw de fles leeg drinken enzo haha! Maar heb 'm nu aangekleed en we zijn bezig met de fles haha. Maar gaat weer helemaal op zijn tempo!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 09:00

Welkom Brenda :D

Goedemorgen allemaal :O

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 09:02

Welkom Brenda

Goedemorgen iedereen, hier lekker vrij vandaag :)

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 09:12

Eloya schreef:
Ik vind Bonvanie in nijverdal echt zulk lekker ijs hebben mm

Ik vind er werkelijk niks aan :+
Maar het is er altijd extreem druk... :')

Vosje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 09:19

estell__ schreef:
Welkom Brenda!

Nou Nicole mijn zoontje heeft t zelfde treuzel tempo als mij :Y) hij is niet zo van gauw de fles leeg drinken enzo haha! Maar heb 'm nu aangekleed en we zijn bezig met de fles haha. Maar gaat weer helemaal op zijn tempo!

Haha ik ken dat, beter langzaam de fles drinken dan te snel.is wel lastig soms maarja.

De rest goedemorgen!

Oh heerlijk vrij vandaag..nou ik mag nog lekker werken bahh

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 09:28

Heb je mooi weer bij Anouck! Lekker in de tuin zitten haha!

Ja klopt ook hoor Nicole! Maar die kleine draak doet er zonder moeite een uur over :Y)

Ik ben zo blij trouwens! Hij heeft eindelijk van half 8 tot 5 geslapen! Er zit eindelijk vooruitgang in haha

Vosje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 09:40

estell__ schreef:
Heb je mooi weer bij Anouck! Lekker in de tuin zitten haha!

Ja klopt ook hoor Nicole! Maar die kleine draak doet er zonder moeite een uur over :Y)

Ik ben zo blij trouwens! Hij heeft eindelijk van half 8 tot 5 geslapen! Er zit eindelijk vooruitgang in haha

Haha ja dat is wel erg langzaam..
Ooh fijn!! Lekker slapen is altijd goed! Ik ben vanacht wel 20 keer uit bed geweest pff de jongste was aan de gang

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 10:12

Ik kom Nijverdal versterken!! :D

Adrienne, 21 jaar, rijd 2 paarden voor anderen, 1 in de L1/ b springen, 1`moet ik nog uit gaan brengen.
Werk nu fulltime maar wil eigenlijk weer gaan studeren...

Bonvanie ijs is super lekker!!:D

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 10:42

Hallo Adrienne!
Wat leuk!
Wat voor werk doe je op het moment en welke studie zou je willen volgen? :p

Ik heb vandaag ook een dagje vrij, vanmiddag maar even naar stal toe en een buitenrit maken als het weer zo mooi blijft :)

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 12:28

Vosje25 schreef:

Leuk! Waar heb je op school gezeten dan?

Psychologie wordt vaak juist gezien als een opleiding die niet zo zwaar is :+ veel mensen denken ook alleen maar aan het standaard plaatje van iemand op een bank ligt en praat met een psycholoog, maar je kan er veel meer mee dan dat omdat psychologie eigenlijk in heel veel dingen een rol speelt en dat vind ik juist het leuke ervan :)

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 12:33

Jullie gaan snel!

Welkom allemaal. IJs is altijd goed haha.

Adrienne wat leuk jou hier ook te zien haha. Spring je al weer met die ene? Of lukt dit nog niet?

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 12:51

Welkom adrienne! Leuk! :D

Lijkt mij ook een lastige opleiding Brenda! En inderdaad behoorlijk breed!

Oh fijn zeg nicole... Zo vaak uit bed.

Meneer is weer goedgekeurd vanmorgen! Hij is weer ruim 1kg aangekomen :') hij moet ook van ver komen zullen we maar zeggen haha. Vanmorgen ook bij het eerste kinderdagverblijf wezen kijken. Dat wordt het in elk geval niet :') daar werken ze VVE (taalondersteunend) ben ik opzich voor, alleen.. Daar krijgt de jongeman al een woordenlijst mee naar huis die hij moet oefenen als die 1,5 is en daar wordt hij op getoetst. Dat vind ik vrij vroeg :') . Dan daarbij is het op het hoofdkantoor van mijn werk. Waar zijn oma (mijn moeder) dus ook zit en mijn collega's in en uit lopen. Dat wil ik nou juist niet, omdat wij echt nog niet weten of er nog wel een 2e bij komt. Dus.... Morgen bij de ander kijken maar weet bijna zeker dat, dat hem word. Super leuk! Dat is een groen locatie! Ben echt benieuwd morgen!
En sowieso super leuk, want mijn vriend heeft vrij gekregen om mee te gaan kijken!! En dat is bij zijn werk vrij zeldzaam.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:02

Pff met 1,5 al huiswerk leren. Het moet niet gekker worden het is een kind kom op zeg. Kan zijn hele leven nog leren.
Hopelijk bevalt morgen het kinderdagverblijf beter

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 14:14

Daarom majo! Dat gaan wij ook niet doen! Hij mag lekker nog even kind zijn! Vind t echt bizar de eisen die er tegenwoordig zijn op een heleboel kinderdagverblijven en peuterspeelzalen wat voort komt uit het onderwijs van tegenwoordig. Maargoed! Morgen is het vast leuker :')

Vosje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 14:16

Spianne schreef:
Vosje25 schreef:

Leuk! Waar heb je op school gezeten dan?

Psychologie wordt vaak juist gezien als een opleiding die niet zo zwaar is :+ veel mensen denken ook alleen maar aan het standaard plaatje van iemand op een bank ligt en praat met een psycholoog, maar je kan er veel meer mee dan dat omdat psychologie eigenlijk in heel veel dingen een rol speelt en dat vind ik juist het leuke ervan :)

Ik zat op het roc. Groot driene of hoe heet die wijk ook alweer?

Ohh wist dat helemaal niet dat er zoveel verschil in zit..idd had ik dat plaatje voor me haha haha. Wel leuk zo afwisselend toch!

estell__ schreef:
Welkom adrienne! Leuk! :D

Lijkt mij ook een lastige opleiding Brenda! En inderdaad behoorlijk breed!

Oh fijn zeg nicole... Zo vaak uit bed.

Meneer is weer goedgekeurd vanmorgen! Hij is weer ruim 1kg aangekomen :') hij moet ook van ver komen zullen we maar zeggen haha. Vanmorgen ook bij het eerste kinderdagverblijf wezen kijken. Dat wordt het in elk geval niet :') daar werken ze VVE (taalondersteunend) ben ik opzich voor, alleen.. Daar krijgt de jongeman al een woordenlijst mee naar huis die hij moet oefenen als die 1,5 is en daar wordt hij op getoetst. Dat vind ik vrij vroeg :') . Dan daarbij is het op het hoofdkantoor van mijn werk. Waar zijn oma (mijn moeder) dus ook zit en mijn collega's in en uit lopen. Dat wil ik nou juist niet, omdat wij echt nog niet weten of er nog wel een 2e bij komt. Dus.... Morgen bij de ander kijken maar weet bijna zeker dat, dat hem word. Super leuk! Dat is een groen locatie! Ben echt benieuwd morgen!
En sowieso super leuk, want mijn vriend heeft vrij gekregen om mee te gaan kijken!! En dat is bij zijn werk vrij zeldzaam.

Fijn dat hij zo goed aankomt!
Ohh apart zo'n woordenlijst zeg..je moet ook je gevoel volgen en dan komt het vast goed morgen!
Fijn dat je vriend mee gaat is altijd fijner met zn 2 en rondkijken, 4 ogen zien meer als 2 zeg ik altijd maar zo!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 14:19

En zo heb je werk en zo niet meer :P vandaag eerste dag bij de post, was mijn fiets niet goed, geen goede standaard, bagagedrager niet goed genoeg. moest ik maar even laten repareren, op eigen kosten. En ik was niet snel genoeg. nou het is graag of helemaal niet, voor dat loon hoef ik het niet perse te doen :P

Dan maar weer opzoek naar ander vakantie baantje in Raalte :)

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 14:23

Ooh post nl zeker. Daar kan ik ook nog wel een boek overschrijven.

Ik breng smorgens de tubantia rond dat verdiend aardig en niet zulk lang werk

charmaine90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 14:31

Hallo ik ben Charmaine.
25 jaar en woon in Beekbergen, en rijd nou ongeveer 13 jaar op IJslanders.
Ik heb dan ook zelf een ijslander, die woont alleen in Bennekom.

En oja, ik werk als paraveterinair bij dierenkliniek Mheenpark in Apeldoorn.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 14:38

Eloya schreef:
En zo heb je werk en zo niet meer :P vandaag eerste dag bij de post, was mijn fiets niet goed, geen goede standaard, bagagedrager niet goed genoeg. moest ik maar even laten repareren, op eigen kosten. En ik was niet snel genoeg. nou het is graag of helemaal niet, voor dat loon hoef ik het niet perse te doen :P

Dan maar weer opzoek naar ander vakantie baantje in Raalte :)

Ahh dat meen je niet iris. Dat is balen zeg!!!

Is d'r een beetje vakantie werk te vinden in Raalte? Hadden ze beter de eisen voor je fiets bij de advertentie kunnen zetten als die zo belangrijk zijn....

Adrienne, ja zeker fijn! Maar hij is vrachtwagenchauffeur dus meestal kan hij geen vrij krijgen. En zeker niet in de vakantieperiode. Maar morgen gelukkig wel!!

Welkom! Leuk! Waar rij je de IJslanders?