Voor een ijsmeeting ben ik altijd in.
In raalte hebben ze bij bakkerij Jorink ook lekker schepijs :p
Deventer heeft zeker een leuke binnenstad! Heerlijk om terrasjes te pakken op de Brink

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spianne schreef:Mag ik me ook melden? Ik woon wel iets verder weg, in Hengelo, maar aangezien van der poel al genoemd werd..
Mijn naam is Brenda, ik ben 18 jaar en ik studeer psychologie aan de universiteit Twente. Ik heb thuis twee pony's, een haflinger en een shetlander, en we hebben een puppy waar ik jachttraining mee doe, dus daar gaat ook aardig wat tijd in zitten. Maar wel hartstikke leuk natuurlijk
estell__ schreef:Welkom Brenda!
Nou Nicole mijn zoontje heeft t zelfde treuzel tempo als mijhij is niet zo van gauw de fles leeg drinken enzo haha! Maar heb 'm nu aangekleed en we zijn bezig met de fles haha. Maar gaat weer helemaal op zijn tempo!
estell__ schreef:Heb je mooi weer bij Anouck! Lekker in de tuin zitten haha!
Ja klopt ook hoor Nicole! Maar die kleine draak doet er zonder moeite een uur over
Ik ben zo blij trouwens! Hij heeft eindelijk van half 8 tot 5 geslapen! Er zit eindelijk vooruitgang in haha
Vosje25 schreef:Ah Hengelo daar zat ik op school haha ik ben geboren in Haaksbergen![]()
Psychologie is een moeilijke opleiding ofniet? Maar wel gaaf!
Spianne schreef:Vosje25 schreef:Ah Hengelo daar zat ik op school haha ik ben geboren in Haaksbergen![]()
Psychologie is een moeilijke opleiding ofniet? Maar wel gaaf!
Leuk! Waar heb je op school gezeten dan?
Psychologie wordt vaak juist gezien als een opleiding die niet zo zwaar isveel mensen denken ook alleen maar aan het standaard plaatje van iemand op een bank ligt en praat met een psycholoog, maar je kan er veel meer mee dan dat omdat psychologie eigenlijk in heel veel dingen een rol speelt en dat vind ik juist het leuke ervan
estell__ schreef:Welkom adrienne! Leuk!
Lijkt mij ook een lastige opleiding Brenda! En inderdaad behoorlijk breed!
Oh fijn zeg nicole... Zo vaak uit bed.
Meneer is weer goedgekeurd vanmorgen! Hij is weer ruim 1kg aangekomenhij moet ook van ver komen zullen we maar zeggen haha. Vanmorgen ook bij het eerste kinderdagverblijf wezen kijken. Dat wordt het in elk geval niet
daar werken ze VVE (taalondersteunend) ben ik opzich voor, alleen.. Daar krijgt de jongeman al een woordenlijst mee naar huis die hij moet oefenen als die 1,5 is en daar wordt hij op getoetst. Dat vind ik vrij vroeg
. Dan daarbij is het op het hoofdkantoor van mijn werk. Waar zijn oma (mijn moeder) dus ook zit en mijn collega's in en uit lopen. Dat wil ik nou juist niet, omdat wij echt nog niet weten of er nog wel een 2e bij komt. Dus.... Morgen bij de ander kijken maar weet bijna zeker dat, dat hem word. Super leuk! Dat is een groen locatie! Ben echt benieuwd morgen!
En sowieso super leuk, want mijn vriend heeft vrij gekregen om mee te gaan kijken!! En dat is bij zijn werk vrij zeldzaam.
Eloya schreef:En zo heb je werk en zo niet meervandaag eerste dag bij de post, was mijn fiets niet goed, geen goede standaard, bagagedrager niet goed genoeg. moest ik maar even laten repareren, op eigen kosten. En ik was niet snel genoeg. nou het is graag of helemaal niet, voor dat loon hoef ik het niet perse te doen
Dan maar weer opzoek naar ander vakantie baantje in Raalte