Ik had aangegeven dat ik niet aanwezig ben met een computer, het rooster blijft gewoon hoe het is. Ik probeer morgen even langs de parkeerplaats te rijden en dan weet ik waar we verzamelen. Het is sowieso in Wassenaar.
Ik heb wel al wat afmeldingen voorbij zien komen. Er zal geen zwangere aanwezig zijn. Zijn her en der wat aanmeldingen geweest, maar ik zal niets concreets. Vandaar dat ik het vroeg.
Mijn zoon was ook reserve en had nog niet doorgekregen dat hij mee kon.
Ik heb je bericht wel gelezen hoor, maar het werd me wat onduidelijk. Zo begrijp ik dat we maar 6 fotografen hebben
Als ik morgen terug in Rotterdam ben zal ik je een overzicht geven. Alleen Jikke en Lisa vallen af als fotografen. Modellen zijn nog hetzelfde alleen in plaats van een zwangere jouw zoon...
Kwart voor 11 verzamelen, precieze parkeerplaats komt morgen.
Ik hoop dat ik dan beter ben! Voel me momenteel ontzettend beroerd
marion82
Geplaatst: 14-08-15 21:08
Beterschap christa.
Dat zou fijn zijn lovesushi. Mijn zoontje wil graag mee, dus dat is prima. Ik hoop niet dat je me een zeur vind, maar ben gewoon graag op de hoogte van wat er gaat gebeuren
Met 2 afmeldingen en slecht weer zou ik neigen naar verplaatsen, zou het wel heel jammer vinden en dan moet ik keihard hopen dat darcy de nieuwe datum vrij is maar goed met bagger weer is t ook niet echt leuk..
Bij mij geeft hij daadwerkelijk regen aan, rond half 12 tot eind van de middag(+ het is nat buiten) en we missen een model. Ik ga deze fotomeeting hierom verplaatsen. Een nieuwe datumprikker volgt snel.