Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
griebels schreef:Tuurlijk Dioxide. Ik neem aan dat je bedoeld om een keer met mij ofzo mee te gaan!?
Ik kom idd nog weleens op de manege. Kan het niet laten om af en toe eens binnen te wippen
griebels schreef:Hmm dat zou best kennen. Wat heb je me zien doen dan? Was ik alleen? En wat deed jij daar, rijden?
Ik wil je best een keer meenemen hoor. Laat maar weten als je een keer zin hebt.
griebels schreef:Tot nu toe gaan deze mensen mee...
Nathalie
Dioxide
Percy
Amable
Desiree
Koortje
Griebels
Er zijn er een paar die geen vervoer hebben. Deze mensen heb ik gezegt dat ze het beste op dit topic kunnen kijken of er iets onderling te regelen valt. Aanhang mag uiteraard mee. Zodra we weten wie er allemaal meegaan en met hoeveel auto's we totaal zijn, kunnen we aan het asiel doorgeven hoe en wat, en hoeveel honden we mee kunnen nemen...
Dus mensen! Regelen wat er nog te regelen moet worden
griebels schreef:Te zwetsen
Hahaha das een goeie!
Wanneer rijd je precies, kom ik wel een keer kijken. Je weet schijnbaar hoe ik eruit zie dus dan herken je mij wel. (en anders moet je maar ff in mijn profiel kijken)
griebels"]
[quote="griebels schreef:Tot nu toe gaan deze mensen mee...
Nathalie
Dioxide
Percy
Amable
Desiree
Koortje
Griebels
Er zijn er een paar die geen vervoer hebben. Deze mensen heb ik gezegt dat ze het beste op dit topic kunnen kijken of er iets onderling te regelen valt. Aanhang mag uiteraard mee. Zodra we weten wie er allemaal meegaan en met hoeveel auto's we totaal zijn, kunnen we aan het asiel doorgeven hoe en wat, en hoeveel honden we mee kunnen nemen...
Dus mensen! Regelen wat er nog te regelen moet worden