Maar lil, welkom back!! Super leuk! Heb je.foto's van je kleine meid??? Hopen dat je voet straks beter gaat.. Js echt rot

Manz, 3 paar! ? Lekker bezig! Verschillende !? Of gewoon om te kijken welke vet beste zijn? Die blaren idd, zo poedersuiker! Vriendin van mij heeft een soort uitstekend botje ofzo bij der hiel en dus ook altijd blaren... Die heeft nu speciale sokken met een soort gelpad erin, werkt top!!
Ang , Engeland klinkt goed!!! Londen? (love that city!)
Sliertje, Nee het is de halve (vind ik ook eng!!) hahah de hele is bizar als je day kan... Heb je al gekeken welke je zou willen doen? Vorig jaar samen met Dannique de vrouwentriathlon gedaan, die is super gezellig en laag drempelig.. Wordt alles goed uitgelegd enz, aanrader! Run zwem run, wat doe je dan aan? Ook een trisuit!? Wat grappig! Zo is er een wedstrijd "rondje eilanden ", moet je naar een eiland zwemmen, daar overheen rennen en dan naar de volgende

Plien, wat is bbg?? ?
Ik zondag de kwart triathlon (1km zwemmen , 40 fietsen en 10 lopen), laatste tijd alleen maar korte stukken gedaan om snelheid te verbeteren dus echt duurtraining is erbij ingeschoten (mede omdat ik al 8 weken een soort buikgriep heb), dus ben benieuwd hihi