hoi hoi Bedankt voor de reactie. Ik ga haar mailen als er ook meer honden komen. Ik heb nu namelijk evenveel foto grave als honden of er moeten fotograve tegelijker tijd de zelfde hond doen?
Ik heb al een rooster. In dit rooster staan geen tijden maar rondes.
elke ronde is 10 min. momenteel heb ik 7 rondes dus 70min hierna is er nog een mogelijkheid om los foto's te maken of in overleg met de fotograaf nog wat extra andere foto's
iedereen met hond is zo ingepland dat je tussen poses hebt en niet continu bij een fotograaf bent.
Kon de meeting om 11 uur heb meerdere vragen gehad. bij slecht weer word s ochtend op deze pagina en de groeps app gemeld dat het niet door gaat
ik ga even kijken hoe ik het schema er het makkelijks op krijg
Even tijd plannen om te wisselen is misschien ook wel handig.
Als wat heb je mij ingepland?
veranadautje
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-15 22:03
(planning is wat verder naar onder geschoven)
zo als jullie kunnen zien staan er 2 lege rijen tussen de fotograve(bovenste rij horizontaal) dit zijn de rijen dat je met je hond even op adem kan komen.
verder zullen de fotograve zien dat ook zij 2 rondes missen dit zijn rondes dat jullie of even niks hebben of bij een andere fotograaf kan aansluiten.
Laatst bijgewerkt door veranadautje op 14-06-15 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik weet dat "stipje" reacties niet mogen, vandaar maar even iets uitgebreider.
Het is natuurlijk al heel kortdag, en ik weet nog niet eens 100% zeker of ik wel kan. Waarschijnlijk wel.
Als het voor de organisatie prettig is om 1 of 2 honden op de reserve lijst te hebben, voor de gebruikelijke lastminute "afhakers" dan mogen jullie mij wel op die reservelijst zetten met Habibi. (indien zij voor jullie als model interessant is) Zie onderschrift voor voorbeeldfotos.
Mocht ik inderdaad kunnen, dan kan ik indien gewenst heel last minute inschuiven. (berichtje via pm op de dag zelf zou zelfs nog kunnen dan)