Ik heb het grip op deze meeting een beetje verloren . Sorry allemaal voor de teleurstelling. Ik ben niet de persoon voor het organiseren van een fotomeeting denk ik:(
Dat is jammer! De meeting zou eventueel ook buiten plaats kunnen vinden, in bepaalde straat of in een bos etc. Foto's uiteindelijk bewerken. Het is heel goed mogelijk. Een studio is niet perse nodig alsdat moeilijk te organiseren is
Het maakt mij niet uit of het in/rond fort is of buiten op straat. Ik weet alleen even niet zo snel wat vintage dorpjes/straatjes met voldoende mogelijkheden.
Ik ga is even nadenken over een wat ouder dorpje of stad. Ik vind buiten ook geen probleem. Tijd geleden zag ik foto's langs komen van dacht ook een vintage meeting op de Soesterduinen?, was ook mooi.
Ik weet niet of het kan/mag en wat de kosten zouden zijn, maar we zouden mss het stoomtrammuseum kunnen vragen of we op de stationnetjes misschien wat foto's mogen maken.
Als iets 100 euro voor 1 dag kost zou dat iets van € 8,35 tot € 12,50 kosten bij 8 tot 12 personen. Er moet toch wel een lokatie te vinden zijn met ongeveer dat budget?