Om mij part kan hij gewoon doorgaan, enige waar ik mee zit is willen jullie komen met maar 2 fotografen, want alleen EJuniorJoost en ik komen dus. Maar daarvoor hoeven we niet een heel schema te maken. Daarnaast wordt er eigenlijk door de modellen ook niet echt meer gereageerd de afgelopen weken, dus tja. We moeten maar even zien anders...
Ik ben vanavond net terug gekomen van vakantie. Ik heb gelijk aangegeven ovb werk, baal ook ontzettend! Spartelvijvergedeelte heb ik even gemist? Waar is dat? Ik kan de 28ste nl eventueel wel
Wat mij betreft prima! We zijn maar met een paar paarden toch? Gaat vast helemaal goed komen
xLillith
Geplaatst: 22-06-15 00:38
2 uur is prima voor mij! Spreken we dan af bij de picknickbank? Ik heb goed nieuws! Mijn moeder komt met de auto naar het bos. Zij neemt prikpaaltjes & lint mee, en voor de liefhebbers wat te drinken. Ik ben druk bezig met voorbereiden. Heb geprobeerd of ik knotten kon maken in Collin's manen maar daar zijn ze te dik voor. Wat hebben de fotografen liever? Losse manen of in een hengstenvlecht? Ik ben bang dat de vlecht niet lang genoeg blijft zitten...
Leuke foto!! Waar is de picknickbank? Is dat bij het begin van de ruiterpaden aan de Dokter Kijlstraweg? Daar waar je eventueel ook kan parkeren met de auto?
Kunnen we verplaatsen naar bijvoorbeeld een uurtje of 10, dat zou voor mij beter uitkomen. Ik moet 4 uur namelijk weer thuis zijn, maar liever eerder...
Vrijdag gaat niet lukken, want ik moet dan gewoon werken, ik denk de meesten wel. Of het moet echt einde van de middag zijn? Maar ik dacht dat het tropisch weer zou worden aankomend weekend?
Volgens KNMI geen tropisch weer helaas... Volgens mij gaat het niet heel voorspoedig met het plannen of heb ik het mis Wat mij betreft kunnen we zaterdag overigens wel iets vroeger, maar dan bij voorkeur rond 11 uur.
Nou ja, het plannen zou een stuk makkelijker gaan als iedereen een beetje meer zou reageren, want ik heb echt het idee dat er niemand op komt dagen zaterdag. Of het nu wel of niet actieve bokkers zijn... Sowieso met het "mooie" weer hier in dit Nederland, weet ik niet zo goed meer of het door kan gaan. Maar ik wacht het rustig af. 11 uur is goed, dan zorg ik dat ik er ben en wat ik zeg, ik ga geen planning of schema maken, want dat vind ik onnodig met dit lage aantal wat nog komt. We kunnen daar ter plekke wel regelen hoe we het gaan doen, zijn we oud en wijs genoeg voor.