denk dat ik het niet ga redden helaas.. bij een volgende keer ga ik graag mee!! (dan graag op zondag plannen )
Zo ver ik weet koene, ben je alleen. Dus als je er tegen kan een paar uur rond alleen meiden te zitten is het natuurlijk geen probleem En anders promoten onder de andere bokt mannen die in de buurt wonen
koene schreef:Dat gaat goed komen hoor, ik ben vrouwelijk gezelschap gewend. Ik kom trouwens samen met Cinderella.Gezellig
Waar precies in het Vondelpark spreken we af? Ik ken het totaal niet, weet wel dat ik met de Tram 9 & Tram3 moet om er te komen.
Siggislief schreef:De tram die ik dan neem die stopt bij Van Baerlestraat (voor de brug waar je onder door loopt).Ik kan ook makkelijk naar de 'hoofd'ingang komen van de kant van 't Leidseplein.
Ik laat het afhangen van Ynskek aangezien ik met haar mee rij, maar waar in het Vondelpark maakt mij niks uit.
Ik werk in Amsterdam en loop er stage dus ben er de helft van de week telt dat ook? woon zelf wel in utrecht maar slaap daar eigelijk alleen.
Wij komen bij de van BaerlestraatGezellig Bommeltjeeven een egopost dit weekend ponykamp gehad. Zondag t water in geweest met de pony's
Cinderella schreef:Mooie foto ynske! Geef je ergens begeleiding met ponykampen?Wij komen vanuit Alkmaar!Nee geen begeleider... we hadden volwassenen ponykamp. Kon ik eindelijk een keer zelf op kamp als deelnemer
Aaah ik wil ook op een volwassen ponykamp!! Als kind ging ik heen en ik mis het hahaha.We komen met de auto!
Wat is het preciese adres van de tram die daar stopt? Ik kom vanaf centraal. Moet die dag net niet werken hoelaat was het ookal weer ?