Motorchicks pre-meet 2015

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Minimus

Re: Motorchicks pre-meet 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:23

Dat klinkt goed dames!! Zijn er nog foto's geschoten?

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:25

Voel me niet persoonlijk aangesproken door je hoor Maike maak je geen zorgen :) vind het al super leuk dat we een koppel hebben op bokt die ook meer dan 1pk kunnen waarderen :)

Fijn om te horen dat het voor herhaling vatbaar was. Dat moet goed komen van de zomer oid

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:15

Tja geen keus..... Ik had even crisis de afgelopen dagen.
Fijn dat de rit leuk was!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 20:26

Hier ook wat uitloop. Paard heeft een hoefzweer en moest nog in sodabadje en feest was gisteravond te laat geworden, anders had ik alles wat vroeger kunnen doen.
Sorry dames, ik wil er volgende keer graag wel bij zijn!

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 08:59

Zal nog even knuppel in het hoenderhok gooien,
Keus of geen keus, het feit blijft dat ik als organisator inzet en tijd aan besteed. Het maken van een leuke route,lunch plek uitzoeken etc.
Dat vind ik niet erg, eigen keuze.
Maar dat er dan uiteinde van de 9 maar 2 overblijven (waar ik alsnog blij om ben natuurlijk ;))
Vind ik gewoon jammer, dit zorgt er wel voor dat ik minder motivatie heb om dit nog een keer te organiseren.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 11:33

Waaat echt maar zo weinig? := Snap je helemaal...
Was jij dan degene in de roze jas, zag een foto voorbij komen op facebook :))
Als ik nu een rijbewijs had gehad :+
(wat voor navigatie gebruik jij trouwens? Ben een beetje aan het rondkijken)

plieza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:54

Dat is inderdaad heel slordig pluche_pluus.
Excuses ook voor mijn afmelding. Had dat ook graag anders gezien. Ik wil je in ieder geval graag bedanken voor de moeite en tijd die je erin gestoken hebt. Ik hoop dat je de volgende keer meegaat, maar kan me goed voorstellen dat je het dan niet meer wil organiseren.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 14:08

Foto op FB? *D

Je hebt gelijk, p_p; dat motiveert niet om een volgende keer weer wat te organiseren. Hopelijk zijn de nu-lessers straks wat enthousiaster en krijgen we toch een keer een grotere groep bij elkaar :)

Melisjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 14:16

Mijn glimmende vriend staat al te wachten in de garage, nu mn rijbewijs nog halen! Dan ga ik maar al te graag mee :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 14:58

pluche_pluus schreef:
Zal nog even knuppel in het hoenderhok gooien,
Keus of geen keus, het feit blijft dat ik als organisator inzet en tijd aan besteed. Het maken van een leuke route,lunch plek uitzoeken etc.
Dat vind ik niet erg, eigen keuze.
Maar dat er dan uiteinde van de 9 maar 2 overblijven (waar ik alsnog blij om ben natuurlijk ;))
Vind ik gewoon jammer, dit zorgt er wel voor dat ik minder motivatie heb om dit nog een keer te organiseren.

Wat? Dus de groep is van 10 naar 3 gegaan? Of hebben jullie uiteindelijk maar met 2 gereden? Nou, dan bedenk ik mij ook wel voor de trip naar de Ardennen. Daar moet er gewoon slaapplaats georganiseerd worden en ik ga dat echt niet zelf betalen :(

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 15:13

We waren met ons 3-en in totaal, dus p_p organiseerde het voor 2..

Helaas zijn veel mensen enthousiast bij het idee, maar haken af bij de uitvoering. -O-

Gelijk heb je, om dat niet op de hals te halen :j Bij bekenden durf ik het wel aan, maar bij onbekenden zou ik het ook niet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 15:17

Heb het al zo eens voorgehad met een horse agility dag. Van 12 man naar 4. Maar die persoon koste mij evenveel voor 4 man als voor 12. Heb flink uit eigen zak mogen betalen. Als ik lees dat er 7 hebben afgezegd neem ik het mij inderdaad niet op de hals van iets te reserveren. Vindt het echt zonde. Een motor die niet goed rijd, tot daar aan toe. Dat begrijp ik.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 15:27

Mensen eerst laten betalen, daarna reserveren in dat geval?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 15:33

Ja wel, dat waren dus vrienden waarop ik dacht te kunnen betrouwen. -.-

plieza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 15:37

Goldie schreef:
Mensen eerst laten betalen, daarna reserveren in dat geval?

Dat lijkt mij sowieso het meest handige. Dan ben je in ieder geval af van het risico.
Ik denk dat iedereen zijn eigen redenen had. Ik bijvoorbeeld het plaatsen van de steen bij het graf van mijn opa en oma.

Ik hoop wel dat het weekend doorgaat deMolenhoek. Ik wil ook absoluut helpen met organiseren. Ook met de nieuwe rit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 15:41

Wel, ga het hier nog eens bekijken maar er is allersinds al besloten dat er een aanbetaling moet zijn voor er wat wordt gereserveerd :) Ga zo eens een stukje plaatsen in het andere topic, zal er vanavond ongeveer op staan.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 16:15

Het is niet zo dat ik de volgende keer niet organiseer, maar dan moeten er minimaal 20 ovb dan blijft er waarschijnlijk een leuk clubje over :D ;) :')

@molenhoek, zou sowieso pas onder definitief na gehele betaling. Zo doen ze het ook bij het MF weekend.
Anders draai je zelf ervoor op en dat is echt niet de bedoeling :)

@melisjee hou ik je aan ;)

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 16:40

Ik had een hele tijd terug al aangegeven dat ik niet mee ging, kwam er alleen gistermorgen pas achter dat ik nog steeds op de lijst stond als "..." ;)

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 18:43

Gewoon een volgende keer als antwoord ja of nee. Niet ovb. Een afmelding ivm motor stuk, zelf in de kreukels of familie/dier omstandigheden natuurlijk logisch. Misschien is het dan beter in te schatten hoeveel er mee kunnen ;-)

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 18:44

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 18:48

Ik vind het zelf ook erg jammer dat ik er niet bij heb kunnen zijn. Sorry daarvoor pp. Met zijn 3 is wel jammer ja :(:).
Ik zou ook best een volgende route willen plannen maar rij zelf altijd op de bonnefooi, heb geen navigatie. De ene keer pakt zo'n route beter uit dan de andere keer.
Anyway, voor wat het waard is, vind ik het wel erg tof dat je het initiatief hebt genomen.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 20:23

Ik snap je helemaal pp. Vond het erg jammer om niet mee te kunnen.
Ik stippel net als Sorisso ook geen route uit als ik ga rijden. Gas geven en we zien wel waar we terecht komen