Ik hoop vrij te krijgen van vrijwilligerswerk , heb nu al 3 zaterdagen in 6 weken vrij gevraagd . Moet lukken
Ik wil graag stevig paard , ben weer aan het proberen de kilo's eraf te krijgen. Hopelijk lukt het me om onder de 100 weer te zitten.
JesdaJinn
Geplaatst: 07-05-15 15:41
Sure_lee schreef:
Ik heb er 4. Maar heb een hele brave haf waar ik zelfs mijn moeder die al 30 jaar niet meer had gereden op zet en zelfstandig rond laat stappen en draven...
Mariska, ik denk dat jij veel meer zadeluren hebt dan ik en ook veel meer ervaring hebt. Ik ben denk de meest onvervaren ruiter die mee gaat. Komt vast goed joh.
Heb wel heel lang gereden altijd, vroeger Maar dat is al best wel lang geleden. Ben een van de laatste keren akelig gevallen van een stomme bok die dikke rodeo gaf, vandaar
Over het algemeen gebeurd er niets tijdens zo'n rit en zijn ze allemaal braaf. Maar je weet het nooit, er kan altijd wat gebeuren. Vreugdebokje ofzo. En de één blijft daar wel bij zitten en de ander niet. Vorige keer mepte er eentje richting een ander paard en werd Ynkse haar knie geraakt...tja, dat soort dingen gebeuren...maar ze hebben allemaal een gas en een rem en ze kunnen ook prima van de kudde af als het moet. Het is een half gevorderde rit dus wel galop (zal in een mail naar hun nogmaals duidelijk aangeven dat dat ook een normale galop moet zijn en geen pittige galop...aangezien ze dat onder normaal schuiven) maar geen rengalop.
Baal nog steeds zo dat ik niet mee kan. Maar dan mag ik net weer een paar dagen paardrijden en het lijkt me niet heel verantwoord om dan gelijk uren in het zadel te gaan zitten.
Ik heb helaas af moeten zeggen omdat we er vandaag achter zijn gekomen tijdens m'n les dat het zadel wat ik nu op mijn 3 jarige heb liggen niet past helaas moet ik dus m'n spaarpot leegtrekken voor een nieuw zadel
Altijd leuk buitenritjes! , leuk mannen mee op meeting
Ondertussen bezig om te kijken of iemand de beesten kan voeren van vrijwilligerswerk . Heb deze week al gewisseld , volgend weekend en weekend erop de zaterdag gewisseld. En weekend daaarop (volgen jullie nog ) , dan heb ik dubbele voerbeurt als compromis. Dan heb ik 6 juni nog te ruilen , hoop dat het lukt..