[Besloten] Western strandrit 28 maart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartvosje

Re: [Besloten] Western strandrit 28 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:36

Oh zo knullig dan ook hea. Had ik bij mijn vorige bijrijdpaard. Wilde afstappen omdat ze onrustig was van iets en ik naast haar meer controle had. En om te voorkomen dat ik viel dus.

Ik dus afstappen... Blijft m'n voet in de beugel hangen... Dus lag ik alsnog languit op de grond _O-
En het waren nog veiligheidsbeugels ook :')

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 20:19

Sicayes schreef:
Heb je Spike toen nog gezien Marlien? Dat was vroeger het paard van mijn instructrice en ook zeker eentje met een gebruiksaanwijzing. Misschien daarom :')

Ik ken wel een Spike die bij Double R staat, ook met een gebruiksaanwijzing, maar die bedoel je nu denk ik niet :D
Daar niet kennisgemaakt met ene Spike. Ik reed op de Appaloosa Revenge, Jigger op Freek en Frieda op haar eigen paardje met een hippe naam die ik niet meer weet. Verder had ze nog een grote zwarte hengst, maar die is kreupel. Nog een mooie haflinger met een brede bles (waar ik dus de zaterdag op zou kunnen, misschien is dat wel Spike dan?) En verder heb ik eigenlijk niet zo goed de paardjes gezien.

Maar jouw instructrice kent Frieda dus?

En @"de vallers" Ik ben jaloers! Viel ik ook maar eens gewoon normaal, of grappig. Ik zit nu na bijna drie maanden nog steeds met een pijnlijke bips :=

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 23:03

Agh Marlien, laat het een schrale troost wezen: ik ben één keer van een paard gevallen met m'n rug op de bakrand. Heb toen een zwaar gekneusde rug gehad en mocht een hele tijd niets.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 23:22

Als het goed is kennen ze elkaar ja :) Sarie van der Steen is mijn instructrice. Vorig jaar zomer kwamen ze nog naar ons op Country Stables (Marc op Spike en ik geloof Frieda op de appaloosa die jij hebt gereden) om weer even bij te kletsen.

Spike is volgens mij een solid paint. Dit is Sarie op Spike:
Afbeelding

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 12:18

Morgen!!! *\o/*

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-15 12:21

Spike heb ik niet gezien, denk dat die er niet meer staat, maar daar moeten jullie morgen maar even op letten dan :D

Ik heb Frieda net gemaild dat jullie met zijn 3en komen en er om 14:00 uur zijn en de namen doorgegeven.

Het zit dus naast de pannenkoekeboerderij zowat en je moet een klein zandweggetje in (staat klein bordje Seahunters Ranch) en dan doorrijden tot achterin. Daar staat een keet en wat pony's, die moet je hebben. Staan sowieso veel paarden daar langs de weg.

Ik verwacht dat jullie zo rond 17:00 uur terugzijn, dan zal ik ook daar zijn zodat we lekker kunnen eten. Ik zal mijn telefoonnummer wel even via Facebook doorgeven, is wel handig contact houden natuurlijk.

Cowgirl_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 12:22

Haha yeaahh morgen! Hoe veel kost de rit? Pin ik even dalijk

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-15 12:31

30 euro voor 2 uur :-)

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 12:33

Ik heb Marlien d'r nummer en ik neem aan dat we gewoon handje contantje betalen? Dan moet ik straks ook namelijk even pinnen, want ik heb nooit cash :')

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 14:34

Is er nog een plaatsje over voor een collega van me?

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 15:02

Lijkt me wel :)

Hoop dat het weer morgen beter is.... Zou ik trouwens het adres mogen zodat ik mijn treinreis nog kan plannen?
En als het kan zou ik graag door iemand opgepikt worden het laatste stukje, want denk dat ik anders een behoorlijk eind mag lopen :\

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-15 16:43

Het adres is Wassenaarseweg 81, 2223 LA Katwijk

Je kunt gewoon cash betalen. Wil je dat ik Frieda even mail over je collega Suus? Of bel/mail je zelf even?

Let wel op, er moet dan 1 iemand op een wat lastiger paardje. Iemand daar zin in?

Cowgirl_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 16:48

Nee ik niet. Ik heb elke keer de lastige paarden met een buitenrit, nu wil ik een keer een relaxt paardje :)

Gezellig als je collega mee gaat..

Ik weet niet of ik langs treinstation kom zwartvosje. Het is een uur rijden en zie dattie me eromheen stuurt. Wie rijd er wel precies langs?

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 17:04

Wat is lastig? Rennerig/schrikkerig of eentje die gaat etteren waar je doorheen moet rijden?

Bange paardjes houd ik niet zo van...anders durf ik het misschien wel aan.

Edit: ik kan er op mezelf komen geloof ik! Trein naar Den Haag CS en dan met de bus een eind. Maar er stopt een bus vlakbij die ranch. Tegenover de pannenkoekenboerderij ongeveer :P
Weet alleen niet hoe en wanneer er bussen daar vandaan terug rijden naar Den Haag CS.. maar er kan evt. Vast wel iemand mij op de terugweg bij een station neerplempen? O:)

Edit again: vraag me alleen af of die treinen morgen weer rijden... een vriend van mij werkt met de mensen die die storing veroorzaakt hebben en die zei dat ze niet weten wat er precies mis is. En dus ook niet wanneer t opgelost is... maar ik weet niet hoe t er momenteel alweer voorstaat.

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-15 17:21

Dit is wat Frieda schreef:
Citaat:
Als jullie met een grotere groep komen, moet 1 van jullie wel op een wat moeilijker pittig paardje. Heel braaf hoor, alleen erg voorwaarts en als hij eenmaal fris is blijft hij graag even dribbelen. Een consequente ruiter en iemand met een goeie zit moet dat makkelijk aankunnen.

Wat ze er vorige keer nog over zei is dat hij erg nieuwsgierig is, dus als hij wat ziet er gewoon op afloopt en overal even aan wilt snuffelen enzo.

Supervet dat je er met het OV kan komen zeg! Op de terugweg kun je natuurlijk gewoon met mij mee terug, kun je eventueel zelfs nog even mijn huisje + poezels zien, of ik drop je gewoon gelijk bij Lelylaan en vanuit daar kun je dan in 1 ruk naar Amersfoort. Wel een enorme afstand die je gaat overbruggen trouwens, maar ik vind het stoer! De strandrit en door de duinen is echt supergaaf en mooi *\o/*

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 17:45

Heb erger gehad hoor :P ben ook met trein en bus naar Lemele geweest naar Lianne. Om vervolgens de volgende dag naar Brabant te gaan en van daaruit weer naar huis :') niet heel praktisch ofzo...was ook echt moe daarna.

Dus deze rit valt op zich nog mee. Wel duur overigens := maar moet er wat voor over hebben :P

Ehm. Onder voorbehoud wil ik dan wel op 'de lastige'. :Y)

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 22:07

Gekke dag gehad en nu pas thuis, ik bel Frieda morgenochtend wel even, vind het nou geen tijd meer om te bellen...

Heb er wel superveel zin in! Sharron, ik kan je wel bij een station dumpen hoor :)
(Moet trouwens niet vergeten om morgen m'n cap op te halen :P )

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 23:11

Jaa ik heb mn cap vandaag meegenomen :P
We zien morgen wel even wie me dumpen mag :') .

En heb gehoort dat de storing voor wat betreft de treinen weer opgelost is *\o/*

Cowgirl_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 00:18

Ohhh beter dat de treinen weer rijden!

Hahahaha goeie van die cap. Was het gewoon vergeten

Tot morgen dames!

Cowgirl_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 12:47

Hoi iedereen,

Zie dat het de hele dag regent en motregent overal in NL.. Heb de laatste 2 urige buitenritten ook in de regen gereden, normaal vind ik dat niet zo erg maar ben vande laatste ziek geworden..
Moet aankomende week met me mama naar het ziekenhuis, omdat ze belangrijke onderzoeken heeft en een operatie.
Ik kan het me niet veroorloven om ziek te worden, maar wil ook niet afzeggen op t laatste moment!! Zit in dubiooooo

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 12:53

Neem droge kleding mee zodat je je om kan kleden als je nat wordt. bespaart je een hoop ellende en je kan dan toch mee! Ik heb het ook bij me. En een regenbroek :P

K zit inmiddels op het station te wachten op mijn trein! :D

Edit: poedersuiker. Volgens mij heb ik een trein te vroeg :') deze gaat naar rotterdam ipv den haag. Maar stopt net als die ander ook in utrecht en gouda. Dus denk dat ik maar een overstap moet vinden in gouda.. hoop dat ik niet te veel vertraging oploop nu...
Laatst bijgewerkt door Zwartvosje op 28-03-15 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 12:59

Ik ga even wat eten en dan stap ik in de auto!
Had Frieda gebeld, maar m'n collega kon niet mee ivm het aantal paarden, dus mocht je toch niet meegaan Tess, dan kan ik haar nog mee vragen!

Cowgirl_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:07

Susannah vraag je collega maar mee! Ik ga liever volgende keer mee.. Durf t niet aan met die belangrijke afspraken

Heel veel plezier! Echt poedersuiker van die regen en sorry dat t op t laatste moment js

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:09

Geen probleem, ga ik haar nu bellen!

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 22:19

Dus. Wanneer weer? :D :D