[P] Fotomeeting Schiedam/Delft 26 april

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Erna_

Re: [P] Fotomeeting Schiedam/Delft 26 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 11:06

Ik kan je daar oppikken hoor, ik kom er toch langs :D

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 11:07

Ooh dat valt inderdaad reuze mee!
Ik had echt nog nooit van zon fiets gehoord :=
Ik ben nog even in beraad bij mn ouders of ze tijd/zin hebben om me te brengen maar ik kom er zo snel mogelijk op terug haha!

Edit: Oh dat zou helemaal top zijn!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 11:08

haha ja ik had er ook niet van gehoord :') maar vind het ideaal :') Nu heb ik wel nog een eigen fiets maar ja iets met een fietsenmaker en iets te lui om een week te wachten tot ie uit reperatie is.. Dan is zo'n ding idealer hoor _O-

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 12:35

Helemaal prima voor mij

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:43

We moeten wel rekening houden met het weer, zoals het er nu uit ziet wordt er niet al te best weer verwacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:48

Ah bah inderdaad even in de gaten houden dan, vorige maand waren ze nog zo positief over het weer :')

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 20:07

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 20:12

Zie je *\%/* Altijd feest als er een meeting is _O-

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 20:45

Wordt nog spannend: weeronline geeft regen op voor zondag :D
Laten we maar duimen voor goed weer!

Alien_Power

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:11

Hoi. Ik moet me helaas afmelden als fotograaf.. Kom er net achter dat ik perongeluk een dubbele afspraak heb staan :7

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:21

Trouwens, mijne kan niet los tussen paaltjes en mag niet gelongeerd worden ivm terugval na een operatie. Portret en rijden kan wel :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:23

Ik wil Wally ook niet los tussen de paaltjes :)

Ik zou gewoon een paar mooie foto's van ons willen hebben en wat mooie rijfoto's :)

Overigens zal ik onder man komen en buiten rijd ik haar met slof, want ze is best sterk. Voor de foto's doe ik deze uiteraard af :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 11:02

Geen punt toch DiertjeC & Olympia? Wat ik al zei, veiligheid voorop :j

Alien_Power; jammer maar niks aan te doen. Omdat we in de ochtend nu 3 modellen hebben en dus ook 3 fotografen hebben (mijzelf meegerekend natuurlijk) houd ik het eventjes zo qua fotografen, dat betekent dat iedereen dus 1 op 1 fotografeert en in de middaggroep 1 iemand dus in z'n eentje en de overige in een duo :p Moet goedkomen :j

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 16:04

is er toevallig nog plek voor een model? (cremello lusitano zie profiel)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 16:08

Dat zou in de middag kunnen, dan komen we mooi 3 om 3 uit :j

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 16:34

oke wat is precies de bedoeling? portret losgooi/longeer/rij?
Staat het ook een beetje mooi in bloei daar?

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 16:37

Ik laat donderdag nog even zeker weten of ik mee ga. Vandaag liep mevrouw kreupel. Oen steigerde toen de smid bezig was, lande op d'r verkeerde been en stond toen met d'r pootje omhoog. Dus moet even aankijken hoe het loopt. Al liep ze eind van de ochtend wel weer beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 16:48

Elodie; in principe portret en rijfoto's zoals je ook in het schema kan zien. ;)
Over de bloei; er staan geem gigantische bossen oid maar kaal is het ook zeker niet zo uit mn hoofd gezegd.

DiertjeC; oei, klinkt als een klungelActie van je paard ! Hopelijk is t niks ernstigs!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 16:54

Jup, ze is het nooit zo eens met de hoefsmid hahah. Ik hoop het ook niet, is ook het been waaraan ze geopereerd is, en die nog herstellende is. Hopelijk valt het allemaal mee.

Heb jij toevallig ook nog een adres die we in de tomtom kunnen zetten en waar we kunnen parkeren? :)

ereprijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 02:01

Even druk gehad met andere dingen en voordat ik kan reageren op berichten of de meeting nog wel doorgaat vanwege alle afzeggingen, zie ik in het geplaatste schema dat mijn naam helemaal niet meer voorkomt. Fraai hoor, had toch op z'n minst een berichtje verwacht.

Ik ben geabonneerd op dit onderwerp, maar om de een of andere reden zijn de laatste 'mutaties' niet doorgekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 07:11

Ereprijs; even een blik in het verloop van het topic werpem zou voldoende moeten zijn om te ziem hoe deze beslissing tot stamd is gekomen. Tevens hadden jij rn je vrouw zich aangemeld onder voorbehpud van vervoer en zou je het nog laten weten, zodoende had ik niks meer gehoord. Maar zoals je ook kunt zien gaan er wel meer mensen niet mee; ik bem gewoon netjes de lijst af gegaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 07:12

Diertjec schreef:
Jup, ze is het nooit zo eens met de hoefsmid hahah. Ik hoop het ook niet, is ook het been waaraan ze geopereerd is, en die nog herstellende is. Hopelijk valt het allemaal mee.

Heb jij toevallig ook nog een adres die we in de tomtom kunnen zetten en waar we kunnen parkeren? :)

Ik zal zo op de pc even 't tomtom adres doorgeven!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 11:21

Kunnen Ereprijs en vrouw niet alsnog mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 12:02

Punt is dan wel dat er wel nog een x aantal bokkers natuurlijk ook nog voor ereprijs & z'n vrouw hadden aangemeld, dan zou het ook oneerlijk zijn om hun over te slaan.
Was er meer animo geweest, dan hadden we meer ruimte gehad om meer fotografen erop neer te kunnen zetten maar de ervaring leert wel dat met z'n 3en op 1 paard fotograferen de sfeer weinig ten goede komt omdat je elkaar op die manier toch vaak in de weg zit.

Wat betreft het adres voor de TomTom; het is het handigst om in te voeren "Kerkweg 105, Schiedam". Dit is echter níet de parkeerplaats/verzamelplaats, alleen de parkeerplaats waar de trailer neergezet kan worden heeft geen nummer, enkel "kandelaarsweg" maar die is behoorlijk lang :')

Bijgevoegd heb ik de locatie van google street view en google maps eromheen gecirkelt waar de trailer neergezet kan worden, ik zorg ervoor dat dat iig duidelijk is door er gewoon heel vrolijk te staan zwaaien ofzo *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Buienradar geeft wel steeds droeviger weer op trouwens :') Maar ik houd moed, ik doe even een zonnedansje hier op het kantoor *\o/*

ereprijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 21:29

Ik wil niet vervelend zijn, maar wanneer je dit in de aankondiging van je meeting zet: 'De voorkeur gaat uit naar minimaal 4 fotografen (maximaal 8) (afhankelijk van de animo) en 4 tot 8 modellen (wederom afhankelijk van de animo, dan zullen er 2 groepen worden gemaakt)', en er verder geen melding van maakt dat er maar vier mee mogen, dan ben je niet correct bezig.