Sure_lee schreef:Lijkt mij ook niet dat we last van elkaar hebben. Tijdens meetings komen er wel vaker andere paarden langs over de Sahara. Meestal gaat er nog wel een klein clubje die wat harder willen even over de Sahara.
Precies. We hebben normaal gesproken helemaal geen last van elkaar.
Ik zit alleen met het feit dat ik al paardrijdend naar de Sahara kom. Dus geen auto en geen trailer daar heb, waar ik de paddock even kan uitladen, en naderhand weer inladen. Moet dus eerst even de paddock brengen voor de fotomeeting, dan paard bij logeeradres opzadelen en naar de Sahara rijden voor de buitenrit. Dan paard weer terugbrengen, afzadelen, en de paddock ophalen. Ik wil graag op tijd terug zijn om de paddock op te kunnen halen aan het eind van de middag. Dat is niet een probleem als we om 1 uur starten en om 3 of 4 uur weer klaar zijn. Dan is er tijd genoeg om paard al rijdend weer naar zijn logeeradres te brengen en terug te fietsen voor de paddock. Bovendien stond ik nog op de reservelijst voor de fotomeeting, dus ik wilde sowieso in de buurt blijven. Dat zijn de redenen dat ik graag om 1 uur wil starten. Verder maakt het me niet uit.
Anders was de Lemelerberg wel een heel aantrekkelijk alternatief geweest, zeker om nog eens extra te trainen voor de Vechtdalrit. Daar doe ik ook aan mee. De Lemelerberg is ook een heerlijk buitenrij gebied.