Omdat de vorige meeting op zondag was (die was vorige week) en er ook een aantal om die reden niet mee konden hadden we besloten om deze op een zaterdag te houden. Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit niet de laatste meeting zal zijn dit jaar houd het dus in de gaten
6. Boktnaam: sloffiee echte naam : patricia Leeftijd : 23 naam paard : Rembrandt leeftijd : 5 ras: asbakken ras ? Noem hem altijd een pinto
7. Boktnaam: Mikkiej Echte naam: Kim Leeftijd: 24 Naam paard: Aika Ras: Belg x tinker Leeftijd: 7
8. Boktnaam: Whisper5 Echte naam: Floor Leeftijd: 20 Naam Pony: Whisper Leeftijd: 4 Ras: FjordxHaflingerxKWPN Datum 14-3, 21-3, 28-3, 4-4
9. Ellen Naam paard: Poncho
Denk dat we dan nu ook weer aan de max zitten? Dat de rest op een wachtlijst komt. Ik denk dat ik binnenkort nog weer een topic open voor een meeting deel 3 Misschien die in de eese organiseren?
Wat een leuke club weer Ik denk toch dat er wel weer wat op het laatste moment afmelden, dus het is denk ik niet erg als we er wat extra hebben staan hihi. Ik heb er iig nu al weer zin in!
Ik zag vandaag wel dat je volgende week in elk geval niet over het oefenterrein naar Havelte kunt rijden. Er is 4+5 april een offroad cross, geen toegang op en binnen de tankbaan en waarschijnlijk wel veel toezicht!