Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als je wilt kan je iig meerijden met de auto naar Best, laat maar weten via pb!
)
Die vriendin van mij die zit op zo ong. het zelfde terrein als ik zit. We zijn buren. Daar heeft zij 1 eigen paardje staan, een bonte kruising Fries/Welsh. En de rest van de paarden verzorgt ze en dat zijn 2 friese merries, een friese hengst een tinker en nog 2 veulens. Dus dat zijn er nog al wat
Die ene friese merrie kan niet mee naar buiten en die Hengst weet ze niet hoe die is met vreemde merries maar dan houden we nog die Tinker, 1 Fries en haar eigen paardje over. Mijn eigen verzorgpaarden zijn nog niet bereden, althans, tot vandaag dan. Dus ik zou op die ene Fries meegaan. Vandaag echter heb ik met Zhanna gereden en dat ging echt super goed!
Was dus waarschijnlijk toch al ingereden. Dus de komende 2 weken conditie trainen en veel buiten rijden en dan kan ze waarschijnlijk wel mee de 25ste! En da's natuurlijk nog veel leuker, op mijn eigen verzorgpaardje mee!
En er komt een Fries vrij
Dus je mag dan kiezen, tinker of fries
Amable"]
[quote="AnnaBabs schreef:ok het is dus de 25e? Dat begreep ik van Amable. Ik kan van haar waarschijnlijk een paard lenen (toppie meid!). Dus dan kan ik ook mee!

en ik ga nu de foto'sop uploaden