Ik deed dat nooit, er waren wel altijd vrienden van mij die van die gratis nummers gingen bellen. Zoals de kindertelefoon "mag ik een vieze mop vertellen, hij zit me heel erg dwars"
Ik belde met vriendinnen op regenachtige dagen vaak sexlijnen. En verder belde ik random nummers om hele verhalen op te hangen of tegen een meisje te zeggen dat ze haar vriend beter in de gaten moest houden... Erg flauw maar ik vond het leuk haha
Ik heb vroeger één keer zo iets ergs gedaan Ik was denk ik 10 en mijn zusje was 8. We gingen langs de deuren vragen om statiegeld flessen. En van het statiegeld hebben we 2 muizen gekocht in de dierenwinkel. (die kregen we toen gewoon mee ) Mijn zusje had onder haar bed zo'n la. Daar had ze haar muis in gedaan en ik had mijn muis op mijn kamer. Toen was mijn zusjes muis ontsnapt en liep die over de overloop... En je wil niet weten hoe boos papa en mama waren en ik en me zusje ook nog vol houden dat het een wilde was... Maar was gewoon zo'n zwart witte
Nou van mijn moeder mochten we ze nog wel houden Maar van papa moesten we ze absoluut terug brengen. Eigenlijk ook wel belachelijk dat ze zo levende dieren weg geven aan kinderen... Maja Tijden zijn veranderd, denk niet dat dat nu nog zo makkelijk gaat
Nam er al iemand een fles cola mee? Wij hebben niet meer dus ik zou op zich wel langs de winkel kunnen gaan, alleen ik zit te kijken hoe ik alles mee moet nemen op de scooter en in de trein, haha.
Eten heb ik genoeg dus alleen wat fris is nog nodig Dus als iemand dat mee kan nemen heel graag. Heb nog 2 flessen cola hier staan en 2 pakken fruitsap
He dames Kreeg net van Simone een berichtje maar ben vanavond helemaal vergeten en wat anders gepland. Sorry dames voor mijn late afmelding, het is er helemaal bij in geschoten. Fijne avond in elk geval!