Citaat:31 januari, wie???????Sushi dus bij Goya- Nel- Raai- Anc- KT- Bernette- Murth- Yv- Sandra- Astra??- Friem??- Nans??- Skess??Willen de ??mensjes dan even kijken wat ze doen...
Raja schreef:Ja, Goya Oh, bij reserveren vragen om een ronde tafel!Volgens mij hebben ze grote ronde tafels!Gezelliger idd!!
Ik heb vrij gevraagd.. Moet overdag waarschijnlijk wel werken tot vier uur ivm een bepaald soort actiedagen waar ik eigenlijk niet over mag praten.
Nou ja dan reserveer ik gewoon voor dat jullie meegaan en kan ik paar dagen van te voren altijd nog bellen als t minder is
En 1 of 2 minder op de dag zelf is ook geen probleem meestal...Ik moet alleen even slag om de arm houden...Vandaag gehoord dat het heel erg slecht gaat met mn opa... weet niet hoe lang dat nog duurt
Kun je beter reserveren en dan gelijk zeggen dat het er ook 2 meer of minder kunnen worden.Oh klinkt niet goed Raaj...
Yv_ schreef:Kun je beter reserveren en dan gelijk zeggen dat het er ook 2 meer of minder kunnen worden.Ja dat ook, maar zou iig fijn zijn als Nans en Friem even laten weten of ze (misschien) meegaan