Jammer reusje! Ik zal over een weekje of 2 even inventariseren wie er nu uiteindelijk allemaal meegaan en dan reserveren bij de blue dinges????
Corelli
Geplaatst: 22-09-14 19:04
Het spijt me, maar ik moet ook afzeggen Ik heb de kans gekregen om die week aan het werk te gaan in Berlijn, en dan verandert de planning nogal Heel veel plezier en bij een evt herhaling ben ik graag van de partij
Ik heb mijn eigen bedrijfje waarmee ik ambulant begeleiding bied. En ik heb een client aangenomen die een week op studiereis gaat, en ik ga mee als diens begeleider
Is nog een beetje afhankelijk van hoe laat iedereen kan. Ik stelde een poosje terug 18.00 uur voor. Toen reageerde volgens mij niemand dat het te vroeg was.. Maar als dat wel zo is dan hoor ik het graag.
Ik kan ook eerder. Werk tot 16.00 en werk op loopafstand. Laat de rest maar reageren of 18.00 uur goed is. Lekker hoor op vakantie. Waar ga je naartoe?
Muurp
Geplaatst: 23-09-14 15:16
Ik ga naar Oostenrijk Niet echt vakantie omdat m'n opa en oma daar wonen en we er dus regelmatig zijn, maar wel even lekker met het gezin weg.
Oh lekker hoor. Hoe lang gaan jullie? Ben jaloers. Nu ook 3 weken vrij maar bijna alleen maar aan het verbouwen. Voor het eerst in 11 jaar dat we niet op vakantie gaan. .. ff wennen haha
Hey Allemaal, Nog ongeveer 1.5 week en dan is het 10 oktober! Dus tijd voor de sushi meeting!! Ik wil graag deze week gaan reserveren. Kunnen jullie hieronder nogmaals je naam neerzetten als je volgende week vrijdag om 18.00 mee wilt gaan eten. Het idee is Blue Sakura. Mochten zij geen plek meer hebben dan overleggen we wel even voor een ander tentje.
Present: Sure-lee, Shirley, 30 jaar
JustAndy
Geplaatst: 30-09-14 08:04
Sure_lee schreef:
Present: Sure-lee, Shirley, 30 jaar Justandy, Andrea, 30 jaar
ynskek
Moderator Algemeen
Geplaatst: 30-09-14 08:11
Ik zie dit topic nu pas in de hoop dat ik gezellig mee mag heb ik mn naam op de lijst gezet...
Ik zal vanavond thuis het hele topic nog even doorlezen voor de rest van de info
JustAndy schreef:
Sure_lee schreef:
Present: Sure-lee, Shirley, 30 jaar Justandy, Andrea, 30 jaar ynskek, Ynske, 24 jaar
Ik heb even gekeken maar uh ik moet per 9 oktober naar een ander filiaal van het werk. Nu is het zo dat ik dus 9 oktober wegga bij mijn oude werkplek... Dat is dus midden in de week (woensdag) nu weet ik alleen niet of ik die week bij mijn werk af moet maken of niet. Als ik die week wel af moet maken ben ik vrijdag pas 18:00 vrij... Als dat niet hoeft ben ik vrijdag heel de dag vrij... Hoop dat jullie dit snappen Beetje onduidelijk, maar ga het morgen op het werk na vragen dus dan horen jullie het dan!