Dat zou echt super zijn Veerle! haha het gaat inderdaad een hele klus worden om dit te regelen.
Ik sta in principe voor alles wel open, als het maar niet te duur is. En het goed te doen is qua weer tegen die tijd.
Bij iemand thuis vind ik opzich wel een leuk idee als het groot genoeg is. Dan kunnen we zelf een soort van high tea houden, dat iedereen zelf wat lekkers maakt en meeneemt bijvoorbeeld. Een kinderboederij (Met speeltuin) is eventueel ook wel erg leuk maar of dat te doen is qua weer etc geen idee. Of iets van een pannenkoekenrestaurant?
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-14 11:57
Ik denk een high tea bij iemand thuis wel erg leuk is
En dan iid centraal dus Utrecht Gelderland is wel redelijk centraal toch?
wyoming
Geplaatst: 27-07-14 12:10
Ik denk ook dat soort van high tea bij iemand thuis een leuk idee is, nemen we allemaal wat lekkers mee, dan hoeft het ook niet zo duur te worden.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 27-07-14 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Ils_K
Geplaatst: 27-07-14 12:10
Vanuit het noorden wil ik wel naar Utrecht, en bovenin Gelderland/overijsel. Dat is wel te doen.
En vindt de high tea een leuk idee bij iemand thuis.
Laatst bijgewerkt door Ils_K op 27-07-14 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt
veerle92
Geplaatst: 27-07-14 12:11
Mij lijkt high tea bij iemand thuis ook een leuk idee of ergens waar je ook binnen kunt zitten. We wonen tenslotte toch in Nederland waar je van het weer nooit een peil op kunt trekken.
En vanzelf sprekend lisa, wij wonen toch maar ongeveer 15 min van elkaar af.
Sann_
Geplaatst: 27-07-14 12:12
Ja high tea bij iemand is ook leuk. Pannenkoeken restaurant is idd misschien ook wel leuk, maar niet zo praktisch met al die wagens? Conejo, heb jij eventueel een grote tuin?
Ik denk dat het nog heel moeilijk gaat worden om een plek te vinden waar iedereen het mee eens is en te doen qua afstand. En dan moet ook de datum nog uitkomen daarna. Ik zit in het midden van het land, dus voor mij is bijna alles wel te doen.
De tuin is redelijk groot en het huisje is op de boerderij van mijn schoonouders, dus ruimte genoeg buiten. Huisje zelf is niet heel groot 60m2, maar zou eventueel kunnen vragen of we uit kunnen wijken naar de kantine op stal (is op hetzelfde terrein).
Conejo, is dat in wageningen, is voor mij wel te doen en als ik beeb meeneem maar geen man en ouder kind, kan iemand meerijden, ik weet niet of het de bedoeling is om ook oudere kinderen mee te nemen?
Nee dat Is in bennekom plaatsje er naast. Woon nu nog in Wageningen maar vanaf 1 augustus in bennekom. Dus qua afstand bijna gelijk. En vanaf de a12 zelfs dichtbij.