Dat is voor mij al een dik uur rijden zonder trailer. Dus dan haak ik af.
_R_G_
Geplaatst: 16-07-14 13:28
Voor mij is het ook een uur rijden zonder trailer. Maar misschien is er wel wat te regelen dat paard eerst even een half uurtje in een paddock of iets kan 'bij komen'?
Als ik met de trailer ga ben ik wel bijna 2 uur onderweg. Als het niet langer is. Sorry, maar dat ga ik het paard niet aandoen.
Laura1982
Geplaatst: 16-07-14 13:31
Bunschoten is goed te doen mensen kijk anders even via routeplanner hoelang het rijden is en tel daar tijd voor trailer bij op. tristan is leuk maar peter of ingeborg trekt mij meer. Anders thea dijkstra een optie rijdt ook lekker rond in friesenwereld jenny is ook een goede optie
Laura1982
Geplaatst: 16-07-14 13:32
FriesWytske schreef:
Als ik met de trailer ga ben ik wel bijna 2 uur onderweg. Als het niet langer is. Sorry, maar dat ga ik het paard niet aandoen.
Dag eerder komen een optie?
_R_G_
Geplaatst: 16-07-14 13:34
FriesWytske schreef:
Nee dat snap ik heel goed!
Die van mij is gelukkig gewend om langer op de trailer te staan en vind ze ook prima.
FriesWytske
Geplaatst: 16-07-14 13:35
Dan houd je hetzelfde. Ga ik het paard niet aandoen voor zo iets. En het is niet omdat ze niet rustig is op de trailer. Dat is ze nl. wel.
berdien85
Geplaatst: 16-07-14 13:53
FriesWytske schreef:
Dan houd je hetzelfde. Ga ik het paard niet aandoen voor zo iets. En het is niet omdat ze niet rustig is op de trailer. Dat is ze nl. wel.
Ik sluit me hier bij aan. Ze zal het best kunnen 1.5/2u maar dat heb ik niet voor (max) een uurtje lesrijden over.
_R_G_
Geplaatst: 16-07-14 14:04
Ik vind een uur / uur en een kwartier eigenlijk ook wel het maximale wat ik wil. (dat versta ik onder 'langer op de trailer staan' ) Helaas woon ik enorm uit de gooi dus zal voor mij altijd wel een eindje zijn.
Maar eerst maar eens kijken wat de definitieve locatie is en door wie de clinic gegeven word, en dan natuurlijk of de datum nog uit komt.
Caro_MarjaH
Geplaatst: 16-07-14 14:47
Tja, voor een uurtje les rij ik ook niet zo'n stuk. Peter heb ik al een keer les van gehad, Jenny heb ik al een aantal keer les van gehad, wel leerzaam maar voegen voor mij niets toe. Ik wacht even af wat het wordt, datum is natuurlijk ook nog belangrijk. Ik denk dat het toch wel heel moeilijk wordt om het iedereen naar de zin te maken, zeker omdat we verspreid door het land wonen en dus flinke reistijden hebben met de trailer. Dan zullen er meerdere afhaken helaas.
Betteke
Geplaatst: 16-07-14 22:26
Bunschoten is wat mij betreft prima, net als Jenny, Peter, Ingeborg of Judith. Bij Trea wil ik liever niet rijden, daar heb ik totaal geen klik mee.
Ik heb een bericht van terug van Peter, omdat hij het druk heeft zou zijn collega ons ook een clinic kunnen geven. Is dit erg? Weet even haar naam niet meer.
Ik ken haar niet ga even googlen kijken of ik daar wat wijzer van wordt
Lau
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-14 07:33
Jaa dat klopt.
Caro_MarjaH
Geplaatst: 17-07-14 08:28
Een kennis van mij heeft een clinic georganiseerd voor zaterdag 27 september, met Ingeborg Klooster. Locatie manege Caprilli in Sonnega (achter Wolvega). Tijden moeten nog bekend gemaakt worden, mogelijk vanaf het middaguur tot in de avond. Als er belangstellenden zijn dan mogen jullie mij wel een pb sturen, dan stuur ik het door naar de organisator.