Vrijheidsdressuur meeting 17 Augustus, Strand Egmond aan zee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MZorro

Re: Vrijheidsdressuur meeting 17 Augustus, Strand Egmond aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 15:07

Heb je al een oproepje geplaatst op Facebook?

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 15:11

Ik denk persoonlijk dat het vrij lastig wordt, je moet al mensen vinden die vrijheidsdressuur doen.. En dat doet niet iedereen.. Misschien moet je wat milder zijn en ook pony's toelaten die geen vd kunnen? Ik denk dat er veel meer aanmeldingen komen.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 18:31

Linsey1998: ik denk ook dat het vrij lastig wordt om zo modellen te vinden inderdaad, de modellen die dan vrijheidsdressuur kunnen zijn een mooie extra.

Mzorro: Oproepje op facebook had ik al gedaan maar helaas.

Ik zal even een nieuw topic openen zodat ook paarden zonder vrijheidsdressuur mee zouden kunnen, ik plaats zo een nieuwe link. Mensen die zich al hebben aangemeld blijven er uiteraard opstaan :)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 18:44

Helemaal goed! Ik weet hier in Heemskerk ook nog een ontzettend mooi park met hele mooie stukken met bloemen etc! Zeker een aanrader voor fotografie. Desnoods kan ik wat foto's naar je sturen van wat daar is genomen. Ik ken prutsmuts veel mensen in de buurt die dan misschien wel model willen staan met hun pony

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 18:44

Linsey1998 schreef:
Helemaal goed! Ik weet hier in Heemskerk ook nog een ontzettend mooi park met hele mooie stukken met bloemen etc! Zeker een aanrader voor fotografie. Desnoods kan ik wat foto's naar je sturen van wat daar is genomen. Ik ken prutsmuts veel mensen in de buurt die dan misschien wel model willen staan met hun pony

Tevens heel veel parkeer gelegenheid! En mag je de hele dag in. Misschien makkelijker dan s'avonds.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 18:51

Ik wilde graag mijn portfolio nog aanvullen met foto's op het strand vandaar ook dat ik het strand heb gekozen.
Echter kunnen we wel een apart topic maken voor een meeting daar? Zou je best willen helpen met organiseren enzo :)

Verder is dit de link naar het nieuwe topic:
Strasshorse @ [FM] Fotomeeting, 17 Augustus, Strand Egmond aan Zee

Iedereen die had bevestigd mee te gaan heb ik in het lijstje laten staan, de rest kan zich opnieuw aanmelden omdat het voor mij erg onduidelijk was of ze nou wel of niet mee gingen omdat ik daarvan geen bevestiging heb gehad.