Fotomeeting omgeving Zweeloo [DR]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:32

kimberley23 schreef:
Citaat:
Modellen
1. Gydja (IJslander) van bokker Gydja
2. Agnetha (Shetlander) van bokker Gydja
3. Negrita (Duitse rijpony) van bokker _Mellanie
4. Felix (Ras rijpaard) van bokker Nanda1980
5. Jabine (KWPN) van bokker Jabbie
6. Wianne (KWPN) van bokker Jabbie
7. Lady (Kruising Fries) van bokker Sannerocky
8.
9. Sproet van bokker Santos_05

Fotografen
1. Kimberley23 | Kimberley | Klik-fotografie | http://www.klik-fotografie.weebly.com
2. Sannerocky | Sanne | SanneWichertjes | http://www.sannewichertjes.weebly.com
3. xDonja | Donja | DMC Photography | https://www.facebook.com/pages/DMC-Phot ... 52?fref=ts
4. sdvfoto | Suzanne | SDV Fotografie | http://www.sdvfotografie.nl
5. ???

hallo ik meld mij af voor deze dag als model en heb me er tussen uit gehaald

er is helaas nog niets bekend van welke modellen er mee gaan. jammer

kimberley23

Re: Fotomeeting omgeving Zweeloo [DR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 16:45

Jammer Anita! Ik zou je graag meer info willen geven over de modellen maar helaas heeft de ts het erg druk en heb ik dus nog geen antwoordt op mijn pb's...

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:34

Denk niet dat 't em gaat worden :(

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 14:10

Waarom niet? Als je een topic opent moet je er ook bij blijven! Ik vind dat ze zonder geldige reden geen meeting af kan blazen..

Ik meld mij af als model (Lady). Ze is nog niet ver genoeg om mee te kunnen helaas.

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 14:56

Wat jammer dat het zo moet lopen.. ben het wel eens met sannerocky dat het vreemd is om een meeting af te blazen zonder je hier te melden en een reden te geven..

Misschien een idee om het naar een andere locatie te verplaatsen dan? Qua modellen hoeft er in principe niet gestemd meer te worden lijkt me dan..
Blijven er, zonder gydja's modellen 5 over, waarvan 2 van mij (er hoeven er natuurlijk geen 2 mee, 1 is al heel leuk!, mogelijkheid is er overigens wel :D )
is dit te doen met de reeds opgegeven fotografen? En heeft kimberley 23 misschien zin om de meeting over te nemen?

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 17:57

sannerocky schreef:
Waarom niet? Als je een topic opent moet je er ook bij blijven! Ik vind dat ze zonder geldige reden geen meeting af kan blazen..
Ik meld mij af als model (Lady). Ze is nog niet ver genoeg om mee te kunnen helaas.

jabbie schreef:
Wat jammer dat het zo moet lopen.. ben het wel eens met sannerocky dat het vreemd is om een meeting af te blazen zonder je hier te melden en een reden te geven..

Misschien een idee om het naar een andere locatie te verplaatsen dan? Qua modellen hoeft er in principe niet gestemd meer te worden lijkt me dan..
Blijven er, zonder gydja's modellen 5 over, waarvan 2 van mij (er hoeven er natuurlijk geen 2 mee, 1 is al heel leuk!, mogelijkheid is er overigens wel :D )
is dit te doen met de reeds opgegeven fotografen? En heeft kimberley 23 misschien zin om de meeting over te nemen?

Helemaal mee eens! Als je het opzet moet je er ook voor gaan :) Alleen de ts reageert niet en als ik het alleen moet gaan regelen had ik liever een andere locatie uitgezocht want het is voor mij toch bijna 3-kwartier rijden... (+weinig tijd op het moment)

Ik kan wel kijken of ik nog een leuke locatie weet :) Dan wil ik het wel organiseren maar laten we nog heel even afwachten op de TS...

Misschien Havelte? Of DFW en dan in de buurt van Dwingeloo? Want Zweeloo is voor mij totaal onbekend ;)
Weet natuurlijk niet of dat voor jullie heel erg rot uitkomt qua locatie ;) Maar het is nog niet officieel afgelast hoor, als TS ineens heel druk bezig gaat :)

Nouja kijk maar wat jullie er van vinden en voor andere ideeën sta ik ook altijd open ;)

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:03

Heb Marte (TS) een PB gestuurd met de vraag of ze het nog door wil laten gaan omdat ze zelf ook weinig tijd heeft of dat het dan echt afgelast wordt dus hopelijk horen we snel meer :)

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:27

Wij kunnen de 23ste wel.
Wij gaan ook graag mee. Maakt niet uit wie het regelt en waar het plaats vindt.
Zit nu op de camping dus reageer pas weer wanneer we thuis zijn (5 augustus)

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:50

Zweeloo is voor mij ook niet direct naast de deur.. dus andere locatie is voor mij ook prima. Havelte lijkt mij ook mooi.
Maar laten we inderdaad TS nog even gelegenheid geven om te reageren.

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:43

Ik heb bericht terug gekregen van de TS dat ze de meeting officieel aflast. Ze kan door de drukte nauwlijks op bokt komen dus heeft ze dit besloten.

Dan wil ik wel een nieuwe meeting opzetten maar misschien heb ik ook nog een leuke meeting waar we bij aan kunnen sluiten ;) Die is namelijk de 24e in Havelte! Maar die is al wel besloten maar zodra er te weinig modellen zijn mogen nieuwe zich aanmelden. Zal eens vragen hoe en wat.

Iemand nog suggesties voor locaties?

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:17

De meeting waar Kimberley het over heeft, is deze: [FM] [FM] Besloten paardenmeeting Havelte Genieput 24-08!
Ik heb deze meeting opgezet om twee "gesneuvelde" meetings nog te kunnen redden, maar daar kan best nog een derde bij.. ;)
Ik heb de deelnemers die in de besloten groep vallen, tot a.s. dinsdag 5 aug. gegeven om te reageren, dus mocht iemand van jullie interesse hebben om ook mee te doen; meldt je (per pb) vooral aan! *\o/*
Je krijgt sowieso antwoord op je pb, en na 5 aug. kan ik dus zeggen of je mee kunt of niet (fotografen mogen altijd mee!)

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 06:51

Heb ik me al voor aangemeld!
Is het een idee om het te verplaatsen naar appelscha? Zag leuke waterfoto.s hiervan geplaatst door amanda in ander topic.
Aangezien nu waarschijnlijk een aantal modellen niet op de foto gaat komen omdat er dan 3 meetings in een zitten met lijkt mij een overschot aan modellen. ..

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 08:08

Appelscha vind ik een prima locatie!

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 11:16

Appelscha is voor mij ook wel te doen denk ik. Voor mij is het nog niet zeker of ik mee kan, ivm mijn werk in de horeca. Dat weet ik een week vantevoren.

Heeft iemand foto's van Appelscha?

Is er trouwens iemand die over Stadskanaal/Borger/Buinen/Gieten of iets in die omstreken rijd? :D

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 11:18

Citaat:
Modellen
1. Gydja (IJslander) van bokker Gydja
2. Agnetha (Shetlander) van bokker Gydja
3. Negrita (Duitse rijpony) van bokker _Mellanie
4. Felix (Ras rijpaard) van bokker Nanda1980
5. Jabine (KWPN) van bokker Jabbie
6. Wianne (KWPN) van bokker Jabbie
7. Sproet van bokker Santos_05
8.
9.

Fotografen
1. Kimberley23 | Kimberley | Klik-fotografie | http://www.klik-fotografie.weebly.com
2. Sannerocky | Sanne | SanneWichertjes | http://www.sannewichertjes.weebly.com
3. xDonja | Donja | DMC Photography | https://www.facebook.com/pages/DMC-Phot ... 52?fref=ts
4. sdvfoto | Suzanne | SDV Fotografie | http://www.sdvfotografie.nl
5. ???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 11:21

Hou er rekening mee dat je in Appelscha alleen bij de spartelvijver mag komen :) die is nog ontzettend kaal en lopen veel honden dus je paard zomaar even loslaten in paddock zal wel in goed overleg moeten.

Het canadameer die wel toegankelijk is is het van mei tot oktober NIET toegestaan om met paard te komen.

De zandvlakte is ook een prachtige locatie! Heb er zelf nog heerlijk over gereden 2 weken terug. Maar ook daar is het eigenlijk verboden voor paarden en zal je sowieso de boswachter moeten vragen of je erheen mag.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 11:39

Welke zandvlakte bedoel je?

Appelscha is trouwens voor mij eigenlijk te ver weg... Mits ik dus met iemand mee kan rijden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 11:40

De zandvlakte bij Appelscha :) Kale duinen.

Wat eventueel ook een mooie plek is :D help jullie even met ideen haha! En indien de datum nog veranderd kan ik misschien wel mee :)

De heide en zand bij het Mantingerzand :)

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:07

Wauw daar is het ook erg mooi inderdaad! Alleen ik ken dat gebied niet :( mag je daar met paarden gewoon komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:09

Er staat nergens dat het niet mag :Y) ik rij er ook wel eens. Maar anders is er vast wat te overleggen met de boswachter :j

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 13:39

andere mogelijkheden die ik ken: Sahara in Ommen, Staatsbos in Staphorst (zitten ook vennen maar weet niet waar je allemaal mag komen met paarden)

Of misschien ook naar Havelte Genieput

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 14:15

Ik ben bang dat dat voor mij allemaal te ver weg is....

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:45

Yvank_ schreef:
Het canadameer die wel toegankelijk is is het van mei tot oktober NIET toegestaan om met paard te komen.

Het Canadameer èn de Kale Duinen is met paarden en honden gewoon helemaal verboden, er staan sinds een tijdje nieuwe borden.. ;) Sinds de spartelvijver is aangelegd, mag het niet meer. Driekwart van de ruiterroutes is afgesloten, hekken, verbodsborden en veeroosters zijn geplaatst. Er zijn nog een aantal ruiterpaden maar over het mooie stuk mag je helaas niet ;) Wordt in de zomermaanden best vaak gecontroleerd door de boswachterij...

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 12:30

is Havelte een optie?

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 13:13

Ik ben weer thuis!
Heb ff gelezen, maar ben nu toch de datum kwijt. De 24 ste kan ik helaas niet want een hond van mij is uitgeloot voor een meeting en dat zou ook de eerste x zijn dus die wil ik niet afzeggen en anders was ik graag naar die meeting bij de genieput gegaan. Verder kan ik meestal elke zaterdag en zondag. Ik heb zelf vervoer dus locatie maakt mij niet zoveel uit.
Hoop dat hier toch nog iets uitkomt want anders zou dit de 2-de meeting zijn die niet door gaat en het lijkt mij juist zo leuk.