Maar het is tot nu toe steeds een klein clubje geweest, behalve de allereerste keer. Verder hangt het meestal rond een man of drie, vier, als ik het mij goed herinner. Vandaar ook de vraag of het met de studio niet anders opgelost kon worden.
Enne... er wordt echt heel weinig vantevoren geoefend hoor. Het is echt niet zo dat we een nummer zo weg spelen, meestal kost het een poging of ehm.... geen idee eigenlijk, soms weinig, soms veel.
Allereerste keer was ook maar 5 man - Sanna, Amanda, Prrrr, jij en ik. Toch? Kan Amanda niets met da Da Capo ritselen? Ik zag iig op FB foto's van een drumstel langskomen
Klopt. En in between hebben we met z'n vieren bij Prrrr gezeten, met Gooya er bij. Sanna zit nog steeds te ver weg, maar in theorie zouden we dus, als iedereen kan en wil die ooit in het verleden al eens is opgedraafd, met Animal ook meegerekend, aan 6 man kunnen komen.
Muurp kan geloof ik wel een baslijntje spelen schreef ze eerder. Zou ik ook wel erg leuk vinden! Ik weet niet of ze bassen en zingen kan combineren (hoor vaak dat dat erg lastig is). De studio komt gewoon op mijn eigen kosten, mijn drumstel ophalen kost meer en ik ben degene die een kit nodig heeft. Als Amanda er eentje zou kunnen regelen zou het helemaal super zijn. Dan maakt de locatie mij ook niet heel veel meer uit.
Baslijntje lukt wel, mits niet te moeilijk. Heb alleen geen gitaar Zingen en bassen is wel erg lastig..
Ik wil nog steeds mee, maar jullie hoeven geen rekening met mij te houden. Ik ben de komende tijd nog erg druk met paard etc, dus durf niet nu al te kunnen zeggen wanneer ik kan. Ik kan het pas een week van tevoren laten weten.
Ik ben aankomende maand ook best behoorlijk druk.. Tot juli iedere week een tentamen en de weekenden vol met concerten. Een vrijdagavond zou voor mij best prima kunnen, maar de voorkeur ligt wel bij begin Juli. Een basgitaar heb ik ook niet..
Animal
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-14 19:58
Ik zou heel graag een nieuwe poging doen om alsnog een meeting te organiseren. Ik baal er ontzettend van dat het allemaal zo weggezakt is en ik er de laatste tijd zeer weinig mee bezig geweest ben.