Hier! Ik had een idee, want misschien wil m'n vader me wel ergens heen brengen, en wrm zou je dan niet mee kunnen rijden Mayo als we daar toch heen gaan? (mort nog wel ff vragen of hij wil rijden) En k zie het topic nu pas, hihi, dus is er al wat besloten, waar of wat ofzo?
Ah oké, het is dus in de mookerheide! Mag Todo mee? grapje, maar hij houd ZOOO van in grote bos en hei wandelen wat ie nog niet kent!!! en Mayrs vinden je ouders vast ook gezellig!
We kunnen desnoods toch ook gewoon op de mookerheide gaan picknicken? (kunnen we zelf een soort fotoshootje doen voor de liefhebbers?)
DayDream21
Geplaatst: 19-02-14 13:28
Ja, want het idee was ook iets doen en daarna picknicken. We kunnen voor 4 euro p.p kanoën. Dus we zouden: ~paardrijden ~bowlen ~kanoën ~zwemmen (ook op creatieplas) ~schaatsen (moet wel snel dan ) ~ik kan misschien eenvhuifkar tocht regelen, met paard ~En nog een hele boel, noem maar wat Wat vinden jullie het leukst?
Maarrr als we gaan paardrijden mag iedereen wel zo'n 13 euro apart leggen, en k weet niet of dat haalbaar is voor iedereen? (ook vanwege reiskosten enzo?) Maar ik vind sowieso picknicken wel heel leuk!