Ja idd daarom de werktijden vraag. Wellicht is er dan iets te plannen zodat je ondanks werk toch nog kan komen;-)
Targaryen
Geplaatst: 14-01-14 11:49
Van 12 tot 18, dus dat wordt echt lastig. Want stel dat het 's avonds ook nog is, dan duurt het nog wel even eer dat ik daar ben (vanuit Roosendaal). Hoop het snel te horen! Op zich zijn ze altijd wel op tijd met de roosters. Wel superlief dat je mee denkt
niet naar bedoelt, maar moeders zei: je kunt beter in ieder geval zo'n eerste keer 1 iemand verder laten reizen dan dat de meerderheid ver moet reizen. Daarna kunnen we altijd keertje hengstenkeuring ofzo pakken in Den-bosch :p
ja weetje, mocht het echt superleuk zijn heb ik het er ook echt voor over om verder te reizen! Een eerste keer is toch aftasten en idd in het algemeen het goedkoopst als targaryen onze kant op komt.
Om het nog lastiger te maken, ik kom uit het verre zuiden (eindhoven), maar woon in het hoge noorden (vlakbij Leeuwarden)......oh en oosten (Enschede) heb ik ook gewoont;-)
Nee serieus reizen zou me niks uitmaken, betaalbaarheid voor iedereen en locatie waar we allemaal mee eens zijn is voor mij belangrijker dan de afstand. Desnoods gaan we winkelen in London, is ook "maar" 39 euro;-)
Moest even lachen net hoor, Simme (mijn hond) is vakkundig een poetsdoek aan het slopen. Met toestemming hoor, is een oud ding, maar ziet er zo grappig uit. Hij keek me net helemaal trots aan toen er weer een stuk afgebeten was;-)
En London, ik ben altijd voor. "Moet" als ik in London ben wel altijd twee dingen doen, bij Ben op visite en naar mijn favo pub;-) Vorig jaar twee keer geweest, zo gaaf!
Oh, terwijl ik dit type ligt de doek ineens in twee stukken;-)
Laatst ook, nog een honden belevenis. Was hem aan het uitlaten kom ik een dame met rolator tegen. Duidelijk op leeftijd al, dan houdt ik hem altijd kort, want door zijn jonge leeftijd is hij soms wel erg enthousiast. Hij vindt alles leuk en tegen sommige mensen opspringen zoals een oudere dame, nee geen goed idee...... Maar ja daar dacht die dame anders over, meteen haar hand in haar linkerjaszak en hoppa ze had Simme's aandacht. Ja hoor, kwamen hondenkoekjes uit;-) Heel verhaal, dat ze geen hond meer had, geen paard en ook geen man. Was wel leuk gesprek, toen we uiteindelijk wegliepen zei ze: " Dag Toby".......zo schattig maar had ook iets zieligs, zo zal haar hond geheten hebben.....
Hahahaaa dat ga ik met mijn paard doen! ik zwanger, zij drachtig! Maar dat is wel een tof idee hoor. Daarna heb je toch de zorg van je kindje dus is de hond niet zo'n probleem meer!
risje
Geplaatst: 14-01-14 13:03
Onze pup, naja hij wordt in mei 2, was er ook zomaar ineens. Eigenlijk zouden we twee jaar terug na de zomer een pup nemen. Ik dacht, ach ik kijk vast even op marktplaats....fout!!!!
Was net een advertentie op gezet, 5 km van hier met een nestje van 9. We wilden graag een reu en een van de pups was reu. Toch maar gaan kijken, zouden die middag namelijk mensen komen, die hadden geen voorkeur voor reu of teef, maar toch.....besloten erheen te gaan en dan maar te zien, jaja, als je een 4,5 week oude pup in je handen hebt zeg je echt geen nee meer;-)
haha gaaf! Wij hadden Beau ook vrij snel. Het was voor ons een optie om ons gezin bij elkaar te houden door mijn zusjes ziekte, en toen was ons wollige Beautje daar! Nu een heerlijke gezinshond, dol op iedereen en nog het meest op de vader des huizes, haha!